نماینده مردم چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری گفت: در جامعه اسلامی باید با امر به معروف و نهی از منکر، از بروز فساد جلوگیری شود.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ آیت الله علیرضا اسلامیان در کارگاه آموزشی طلایه داران امر به معروف و نهی از منکر در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد با بیان اینکه امر به معروف و نهی از منکر از مسائل مهم و زیربنایی در اسلام است اظهار داشت: ارشاد جامعه و دفع فساد از مهم‌ترین اهداف این فریضه می‌باشد.

وی افزود: امر به معروف و نهی از منکر برای حفظ و احیای ارزش‌های دینی است و در صورت فراموشی آن، سایر فرایض و ارزش‌ها نیز کمرنگ و فراموش می‌شود.

نماینده مردم استان چهارمحال و بختیاری در مجلس خبرگان رهبری تأکید کرد: جامعه اسلامی باید با امر به معروف و نهی از منکر، زمینه جلوگیری از بروز فساد برای دستیابی به سلامت و سعادت جامعه را فراهم کند.

اسلامیان با بیان اینکه اسلام، دین منطق و دارای برنامه کاملی برای رشد، ترقی و تعالی انسان است اضافه کرد: آحاد جامعه اسلامی و بویژه دانشجویان باید به سلاح علم، منطق و استدلال برای ترویج ارزش‌های اسلامی مسلح شوند.

کارگاه آموزشی طلایه‌داران امر به معروف و نهی از منکر با شرکت ۱۵۰ نفر از دانشجویان در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد برگزار شد.

انتهای پیام/ن

امر به معروف و نهی از منکر نباید فراموش شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار