همایش علمی تخصصی امر به معروف و نهی از منکر در شهرکرد برگزار شد.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از شهرکرد؛ همایش علمی تخصصی محدود با موضوع «امر به معروف و نهی از منکر» و با تجلیل از مقالات برتر در شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ دوم پاسدار علی قربانی مسئول معاونت دانش و پژوهش سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) چهارمحال و بختیاری گفت: فراخوان مقاله این همایش با عنوان «امر به معروف و نهی از منکر، زمینه و راهکار‌های اجرای آن در سپاه قمر بنی هاشم (ع)» از ابتدای اردیبهشت تا ۲۵ خرداد امسال اعلام و در مجموع ۴۵ مقاله از سوی پایوران سپاه، بسیجیان و نیرو‌های وظیفه به دبیرخانه همایش ارائه شد که شامل ۲۴ مقاله از سوی برادران و ۲۱ مقاله از سوی خواهران بود.

وی افزود: پس از بررسی مقالات رسیده به مدت یک هفته و با حضور اساتید مجرب دانشگاه، ۶ مقاله حائز مقام برتر و در اختتامیه همایش تجلیل شدند.
 
گفتنی است: «بررسی مبانی امر به معروف و نهی از منکر از منظر عقل»، «موانع پذیرش امر به معروف و نهی از منکر»، «امر به معروف و نهی از منکر در ایجاد عدالت اجتماعی»، «نقش پیشکسوتان جهاد و شهادت در احیای امر به معروف و نهی از منکر»، «امر به معروف و نهی از منکر در نیرو‌های مسلح» و «نقش روحانیون در حوزه امر به معروف و نهی از منکر» عناوین مقالات برتر این همایش بود.

انتهای پیام/خ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.