فرمانده انتظامی خوی از کشف یک هزار و ۲۰۵ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۷۵۰ میلیون ریال در محور خوی - ائواوغلی خبر داد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛سرهنگ بیت‌الله پاشایی فرمانده انتظامی خوی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به توقیف یک دستگاه پژو پارس در محور خوی - ائواوغلی گفت: ماموران ایست و بازرسی ائواوغلی- خوی در حال کنترل خودرو‌های عبوری در این محور یک دستگاه پژو پارس را به دلیل حمل کالای قاچاق توقیف کردند.
وی با اشاره به محتوای کشفیات به دست آمده از این خودرو، ادامه داد: از پژو پارس ۸۴۰ ثوب البسه قاچاق به ارزش ۳۵۰ میلیون ریال کشف شد.
 پاشایی در ارتباط با تعداد متهمان دستگیر شده مرتبط با این محموله قاچاق، گفت: در این راستا یک نفر متهم دستگیر و برای طی کردن مراحل قانونی پرونده تحویل مقامات قضایی شد.
 فرمانده انتظامی خوی از کشف محموله البسه قاچاق دیگر در محور خوی-ائواوغلی خبر داد و اشاره کرد: ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز شهرستان یک دستگاه خودرو را در این محور توقیف کردند.
پاشایی با اشاره به اینکه خودرو پس از توقف مورد بازرسی قرار گرفت، بیان کرد: از خودرو ۳۶۵ ثوب البسه قاچاق کشف شد که بنا بر برآورد کارشناسان ارزش ریالی البسه مکشوفه ۴۰۰ میلیون ریال است.
 فرمانده انتظامی خوی با بیان اینکه در این راستا یک نفر متهم دستگیر شد، عنوان کرد: متهم پس از دستگیری جهت سیر مراحل قانونی تحویل مقامات قضایی شد تا سیر قانونی خود را طی کند.

انتهای پیام/م

کشف البسه قاچاق در خوی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.