محمد احمدی می‌گوید صنف و مدیریت سینما باید سیاست نمایش فیلم‌ها را عوض کنند.

محمد احمدی تهیه‌کننده سینما درباره چگونگی اکران فیلم سینمایی «رقص پا» طی روزهای اول به عنوان طلایی‌ترین زمان نمایش یک اثر به خبرنگار حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ گفت: از سوم آبان اکران این فیلم آغاز شد که متاسفانه با داشتن فقط چهار سالن نمی‌توان انتظار بالایی از آن داشت. در مجموع به علت تعداد بالای فیلم‌ها، یک نوع فیلم سوزی به معنای واقعی در حال رخ دادن است و از همه بدتر اینکه انگار برای هیچکس مهم نبوده و کسی پاسخگو نیست و صنف و مدیریت سینما از پاسخگویی دور هستند.

وی افزود: انگار فقط می‌خواهند آمار تعداد فیلم‌های اکران شده‌شان را بالا ببرند و چگونگی آن، به نحو احسن اکران کردن آثار، جذب مخاطب و سینما مهم نیست.

این تهیه‌کننده اذعان کرد: صنف و مدیریت سینما باید سیاست نمایش فیلم‌ها را عوض کنند و از اینکه در شش ماه اول سال به راحتی و با خیال راحت اکران شوند و در نیمه دوم شاهد صف شلوغ و نبود سالن و سانس کافی و در نتیجه فیلم سوزی باشیم، دوری کنند، اتفاقی که امسال هم ما با وضعیت بدتری شاهد آن هستیم.

این تهیه‌کننده بیان کرد: در جهانی که می‌توان برای پیشرفت در سینما الگوبرداری کرد، این بی‌اعتنایی از سوی مسئولان قابل درک نیست و نمی‌دانم چرا به دنبال رفع مشکلات نیستند!

احمدی تصریح کرد: البته اینکه تعداد سالن‌ها در حال افزایش است باید قدردان بود اما حتما باید مشکل اصلی را پیدا و رفع کرد. چون اگر تولید و اکران به تعادل نرسد بخش خصوصی نابود و ورود فیلم‌های با کیفیت نازل بیشتر خواهد شد.

تهیه‌کننده سینما خاطرنشان کرد: باید در مدیریت و برنامه‌ریزی بازنگری کلی شود تا از این بی‌سروسامانی خارج شویم.

 

انتهای پیام/

انتقاد تهیه‌کننده سینما از صف شلوغ اکران در نیمه دوم سال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.