وضعیت اکران «به دنیا آمدن» همچنان مشخص نیست و زمان اکرانش به تعویق افتاد.

محمد احمدی، تهیه کننده در گفت و گو با حوزه سینما گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  در خصوص وضعیت اکران فیلم «به دنیا آمدن» ساخته محسن عبدالوهاب، اظهار داشت: زمان اکران فیلم هنوز مشخص نیست، ما قبلا قصد اکران فیلم را داشتیم اما در آن زمانی که می خواستیم، نشد و اکران فیلم به تعویق افتاد.

وی ادامه داد: در حال حاضر وضعیت اکران فیلم خوب نیست و حجم فیلم های اکران شده بالا است و با روابطی که حاکم است، نمی توان زمان اکران را پیش بینی کرد.

این تهیه کننده در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: فیلم «رقص پا» را دارم که اکنون در مرحله تدوین است و قرار بر آن است که در جشنواره سی و پنجم به نمایش دربیاید.

وی درباره محوریت موضوعی این فیلم، عنوان کرد: این فیلم اجتماعی بوده و به موضوعات روز و وضعیت جوان های امروزی می پردازد.

گفتنی است؛ «رقص پا» فیلمی به کارگردانی و نویسندگی مزدک میرعابدینی است.

بازیگران این اثر عبارت اند از: افسر اسدی، ندا صارمی، نگار عابدی، سام دانشور، مهرگان علوی، سینا دادخواه، آمیتیس معمارپور، هلیا خوشنودیان، رها دوراندیش، سارا عبدالملکی، شهاب اشعریون و عرفان سماواتی.

در خلاصه داستان فیلم آمده است: محمد علی وندی، بازیگر، فیلمساز و معلم تئاتر، نا امید از مهاجرت به زادگاهش تهران بازگشته، تا به همراه همسرش، میترا صدری، نقاش زندگی تازه ای را شروع کند، اما جست و جویش برای خانه بی نتیجه است.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.