معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: پلیس خود را خادم مردم می داند و با تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی در خدمت زائران و در کنار خدام مردمی اربعین خواهد بود.

کیوسک انتظامی در کنار زائرسرای امام رضا(ع) مستقر می شودبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، غلامرضا جعفری معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در بازدید از زائر سرای امام رضا علیه السلامگفت: پلیس برای خدمت رسانی به زوار پاکستانی در آمادگی بسر می برد.


وی افزود: پلیس افتخار می کند که خادم زوار پاکستانی خواهد بود و در زمان اسکان آنان در زاهدان تمام امکانات لجستیکی و نیروی انسانی برای ایجاد فضای امن برای آنان بکار می گیرد.


معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی استان از استقرار کیوسک انتظامی در کنار زائرسرای امام رضا علیه السلام خبر داد و تاکید کرد: به منظور تسریح در امور انتظامی و قضایی زوار پاکستانی یک کیوسک انتظامی در کنار زائر سرای امام رضا علیه السلام مستقر می شود.


جعفری ادامه داد: فقط منتخبان خداوند استحقاق آن را دارند که در راه او خدمت کنند بنابراین مردم استان قدر این توفیق را بدانند و در خدمت رسانی به زوار پاکستانی شتاب کنند.


وی گفت: دشمنان ایران اسلامی با استفاده از شبکه های ماهواره ای و بنگاه های شایعه پراکن خود به دنبال تبلیغات منفی هستند و قصد دارند تا این کشور را ناامن و مردمانش را خشن جلوه دهند اما زوار پاکستانی زمانی که وارد ایران می شوند و با موج مهمان نوازی و نوع دوستی مردم شیعه و سنی استان رو به رو می شوند به عنوان سفیران دوستی و محبت، پیام صلح ملت ایران را در پیاده روی اربعین به همه مردم دنیا مخابره می کنند.

 

گفتنی است: معاون هماهنگ کننده نیروی انتظامی سیستان و بلوچستان در این بازدید توزیع 1000 وعده غذای گرم زائران را به نمایندگی از سوی نیروی انتظامی متقبل شد.

انتهای پیام/گ

فعالیت زائر سرا امام رضا(ع) در زاهدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار