سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی گفت: بانوان خراسان شمالی در مسابقات کشوری قرآن کریم خوش درخشیدند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  بجنورد؛ امان اله فیروزه سرپرست معاونت فرهنگی و ساماندهی امور جوانان خراسان شمالی از کسب سه مقام کشوری توسط بانوان استان در مسابقات کشوری قرآن کریم در شیراز خبر داد.

فیروزه گفت: این مسابقات در دو بخش بانوان و آقایان به میزبانی شیراز در رشته های حفظ یك جزء و ۱۰ جزء و قرائت تحقیق و ترتیل  و با حضور 800 شرکت کننده در بخش برادران و بانوان از سراسر کشور به میزبانی شیراز د رحال برگزاریست.

وی از رقابت ۳۵۰ نفر از برترین بانوان قرآنی وزارت ورزش و جوانان در این مسابقات کشوری خبر داد و گفت: محبوبه مرحمتی از خراسان شمالی در بخش قرائت ترتیل مقام سوم در بخش کارکنان را به خود اختصاص داد.

در بخش ورزشکاران نیز خانم ها فاطمه رحمانی در قرائت ترتیل ورزشکاران موفق به کسب مقام اول شد ، همچنین فاطمه زراعتکار در حفظ یک جزء ودر بخش ورزشکاران در جایگاه دوم کشور ایستاد.

فیروزه همچنین از اعزام برادران قرآنی به مسابقات شیراز خبر داد و گفت: 8 نفر از قاریان برتر استان نیز صبح فردا 8 ابان ماه به مسابقات کشوری اعزام خواهند شد.

این مسابقات 10 ابان ماه با معرفی نفرات برتر بخش اقایان به پایان می رسد.

انتهای پیام/آ

کسب سه مقام کشوری قران کریم توسط بانوان خراسان شمالی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.