برنامه تدبیر در 645 مدرسه ابتدایی گیلان اجرا می شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از رشت؛ سیروس محمدی معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان گفت: برنامه تدبیر در 645 مدرسه ابتدایی به منظور ارتقای عملکرد مدیریت مدرسه اجرا می شود.

وی افزود : برنامه تدبیر در گام های خود ارزیابی اولیه ، خود ارزیابی فرآیندی ، خود ارزیابی پایانی و ارزیابی بیرونی (توسط کارشناسان آموزش ابتدایی ) انجام می شود.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان با اشاره به نحوه اجرای ارزیابی مدیران مدارس گفت : برنامه تدبیر در مدارسی که دارای مدیر مستقل باشند ، انجام می شود و عملکرد مدیران مدرسه بر اساس عملکردشان در طول سال تحصیلی و همچنین میزان تحقق اهداف از پیش تعیین شده، سنجیده می شود.

محمدی افزود : برنامه تدبیر بر اساس سند تحول بنیادین و سیاست های ابلاغی مقام معظم رهبری و با هدف اصلاح و ارتقای عملکرد مدیریت مدرسه و در نتیجه دستیابی به حیات طیبه به عنوان محور اصلی نقشه راهبردی آموزش و پرورش اجرا می شود.

وی با اشاره به مزایای این برنامه اظهار داشت :تفکر استراتژیک ، تنظیم برنامه سالانه ، هدایت و رهبری آموزشی و نظارت بر حسن اجرای آن از جمله ویژگی های این برنامه است.

 معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش گیلان تصریح کرد:برنامه تدبیر از سال تحصیلی 95_ 94 در 260 مدرسه ابتدایی گیلان آغاز شد و امسال در 645 مدرسه استان اجرا می شود.

 

 انتهای پیام/م.ع

اجرای برنامه تدبیر در 645 مدرسه گیلان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.