رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 29مهر لغایت5آبان ماه سال جاری در مجموع 2 هزارو 236 مورد بازرسی در سطح بازار صورت گرفته است.

  به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج؛  فرزاد سردارزاده رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: از 29مهر لغایت5آبان ماه سال جاری در مجموع 2 هزارو 236 مورد بازرسی از واحدهای در سطح بازار صورت گرفته است.

وی با بیان کشف 55 مورد تخلف در این بازرسی ها افزود: در این رابطه48 فقره پرونده برای واحد های متخلف صنفی و غیر صنفی تشکیل شده است.

سردارزاده بیان کرد: عمده این تخلفات گرانفروشی، کم فروشی و عدم درج قیمت میباشد که در این پرونده ها در مجموع 90 میلیون و 446 هزار و310 ریال جریمه برای متخلفان در نظر گرفته شده است .

رییس اداره بازرسی و نظارت سازمان صنعت، معدن وتجارت کردستان گفت: در مدت یاد شده از طریق ستاد خبری ادارات صنعت، معدن و تجارت شهرستان‌های استان 68 مورد گزارش مردمی دریافت ودر رسیدگی به آنها 21 مورد تخلف احراز شد که در این زمینه پرونده تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

سردارزاده در پایان یادآور شد: شهروندان می توانند در صورت مشاهده هر گونه تخلف واحدهای صنفی اعم از کم فروشی، گرانفروشی، عدم درج قیمت و.... واحدهای مختلف صنفی مراتب را با شماره تلفن 124 و یا بامراجعه به ادارات تابعه در شهرستانها و در مرکز استان به سازمان صنعت، معدن و تجارت مراجعه نموده و موارد تخلف را گزارش نمایند.

انتهای پیام/س

کشف ۵۵ مورد تخلف در بازرسی های صورت گرفته در کردستان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.