مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان از افزایش ۱۲۸ درصدی واریزی به خزانه دولت از فروش مرزی منطقه کردستان خبر داد.

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از سنندج ؛فریدون یاسمی مدیر شرکت فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان صبح امروز در دیدار با فرماندار شهرستان مریوان گفت: درشش ماهه نخست سال ۹۶ بیش از 238 میلیارد ریال از طریق فروش مرزی در جایگاه‌های باشماق مریوان و سیرانبند بانه به خزانه دولت واریز شده است که این میزان نسبت به مدت مشابه سال قبل با افزایش چشمگیر ۱۲۸ درصدی همراه بوده است.

 وی با تشریح عملکرد شرکت در این ناحیه به اقدامات اجرا شده در راستای تسهیل و توسعه صادرات در بازارچه‌های مرزی استان اشاره کرد و افزود: در راستای روان سازی عملیات کنترل و فروش فرآورده در پایانه‌های مرزی باشماق و سیرانبند، هماهنگی و اقدامات سخت افزاری لازم برای اندازه‌گیری دیجیتال میزان موجودی نفتگاز باک کامیون‌ها صورت پذیرفت و کنترل موجودی کلیه کامیون‌ها بصورت سیستمی و الکترونیکی انجام می شود.

یاسمی نظارت بیشتر، درآمدزایی دولت، صرفه‌جویی در سوخت، تسریع در امور و کنترل کامیون‌های ترانزیتی را از جمله  دیگر مزایای اجرای طرح کنترل فروش مرزی برشمرد.

وی با اشاره به نصب دو باب جایگاه سیار در مرز باشماق و یک باب جایگاه در مرز سیرانبند بانه برای ارائه خدمات به کامیون‌های ترانزیتی و ترانشیپی اضافه کرد: اقدامات لازم نیز برای استفاده از این سیستم و پایش الکترونیکی برای خودروهای ترانشیپی (کامیون‌های وردی به کشور از اقلیم کردستان عراق) نیز انجام گرفته است.

انتهای پیام/ د م

واریز 238 میلیارد ریال ریال از طریق فروش مرزی به خزانه دولت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.