مسابقات بیلیارد استانی جام خلیج همیشه فارس در رشته ناین بال با حضور ۶۴ ورزشکار در قالب ۸ جدول ۸ نفره در سالن بیلیارد مجتمع پروما مشهد برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  علیرضا دوانلو رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی در مراسم افتتاحیه مسابقات بیلیارد استانی جام خلیج همیشه فارس در رشته ناین بال  گفت: مسابقات پاکت بیلیارد استان در یک جدول ۶۴ نفره برگزار می‌شود و شیراز به عنوان قطب این رشته در کشور با ۴۸ نفر این رویداد برگزار کرد، اما در مشهد شاهد حضور ۱۶ ورزشکار بیش از شیراز که مهد رشته پاکت بیلیارد بوده هستیم.

وی افزود: امسال برای اولین بار در شروع مسابقات افتتاحیه برگزار شده و اختتامیه هم همچون دوره‌های قبل برگزار می‌شود و رشته بیلیارد در خراسان رضوی نسبت به سال گذشته رشد قابل توجهی داشته است و بسیار خوشبین هستیم که نام ورزشکاران استان در این رشته در سطح ملی و بین‌المللی اعم آسیایی و جهانی بدرخشد.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی با بیان اینکه ۴ نفر از برترین‌های استان در این رشته به‌صورت رایگان در این رویداد ورزشی حاضر شده‌اند، گفت: این مسابقات توسط ۲۵ داور سطح یک و بین‌المللی قضاوت می‌شود و در سال‌های اخیر شاهد رشد قابل توجهی در سه بخش ورزشکاران، مربیان و داوران در ۲۸ شهرستان استان بوده‌ایم.

دوانلو افزود: این رویداد ورزشی به‌مدت ۴ روز با حضور ۶۴ ورزشکار در قالب ۸ جدول ۸ نفره در سالن بیلیارد مجتمع پروما مشهد برگزار می‌شود و تعداد ۲۰ داور ملی و بین‌المللی قضاوت این رویداد ورزشی را بر عهده دارند

وی با اشاره به حضور پررنگ بانوان در رشته ورزشی بیلیارد، بیان کرد: در یکی دو سال اخیر شاهد درخشش بانوان ورزشکار، مربی و داور در این رشته ورزشی بوده‌ایم، آن هم در شرایطی که شاهد فعالیت این گروه نبوده‌ایم و امروز خوشحالیم که بانوان همگام با آقایان حضوری پررنگ در عرصه ورزش دارند.

رئیس هیئت بولینگ، بیلیارد و بولس خراسان رضوی گفت: امسال برای اولین بار در رقابت آقایان از ۳ نفر از کمک‌داوران خانم استفاده شده است تا در رویداد بانوان این رشته ورزشی که در فصل زمستان برگزار می‌شود قضاوت دیدار‌های این گروه را عهده‌دار باشند.

 
انتهای پیام//ف.ف
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.