در حاشیه همایش پیاده روی خانوادگی, خیران آذربایجان غربی بیش از یک میلیارد و 200 میلیون ریال به مددجویان تحت پوشش کمیته امداد کمک کردند.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی آذربایجان غربی در گفتگو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ گفت: روز گذشته در حاشیه برگزاری پیاده روی خانوادگی خیران یک میلیارد و 200 میلیون ریال نقدی و 30 میلیون ریال غیر نقدی برای کمک به مددجویان تحت پوشش کمیته  امداد هدیه کردند.

عزیز سهندی با اظهار اینکه هدایای نقدی خیران در سرفصل های مختلف برای کمک به مددجویان هزینه خواهد شد بیان کرد: هدایای غیر نقدی خیران نیز شامل 5 عدد اجاق گاز و یک عدد جاروبرقی می شود که برای جهیزیه مددجویان استفاده می شود.

وی همچنین از جذب 25 نفر حامی در حاشیه مراسم پیاده روی خانوادگی خبر داد و گفت: حامیان جذب شده سرپرستی 50 نفر از ایتام تحت پوشش را خواهند داشت.

مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان با اشاره به برپایی 7 غرفه از محصولات تولیدی مددجویان تحت پوشش این نهاد گفت: در این غرفه ها از تولیدات مددجویان به ارزش 55 میلیون ریال به فروش رسید همچنین مددجویان سفارش تولید به ارزش 20 میلیون ریال گرفتند.

انتهای پیام/ح

دستگیری مردم خیر ارومیه از نیازمندان  در حاشیه پیاده روی خانوادگی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.