مدیر کل کمیته امداد آذربایجان غربی گفت: ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار تحت پوشش کمیته امداد آذربایجان غربی فاقد مسکن هستند.

عزیز سهندی مدیرکل کمیته امداد امام خمینی استان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛  تامین مسکن نیازمندان و مددجویان تحت حمایت امداد را یکی از اقدامات اساسی این نهاد برشمرد و گفت: در سطح استان ۶۵ هزارو ۲۰۷ خانوار تحت پوشش کمیته امداد هستند که در حال حاضر ۶ هزار و ۵۰۰ خانوار به مسکن نیاز دارند.
عزیز سهندی افزود: امسال در برنامه واگذاری مسکن به مددجویان تحت پوشش ۳۵۵ واحد شهری و روستایی در دستور کار داشتیم که از این تعداد ۴۸ واحد مسکن شهری با ۲۹ میلیارد ریال و ۲۷ واحد مسکن روستایی با ۲۱ میلیارد ریال هزینه تحویل مددجویان فاقد مسکن شد.
وی گفت: یک هزارو ۸۳۲ مورد تعمیرات نیز در دستور کار قرار گرفته بود  که تا کنون یک هزارو ۴۷۶ مورد با ۱۹ میلیارد ریال هزینه انجام شده است.
به گفته سهندی سال گذشته نیز به همت حمایت‌های دولت تدبیر و امید و حمایت‌های خیران ساخت و خرید ۳۲۰ واحد مسکونی با ۹۴ میلیارد ریال اعتبار و تعمیرات اساسی برای یک هزار و ۷۰۰ مورد با ۳۲ میلیارد ریال اعتبار برای مددجویان نیازمند انجام شده است.
مدیر کل کمیته امداد امام خمینی استان در پایان ابراز امیدواری کرد و گفت: با برنامه ریزی‌های در نظر گرفته شده و حمایت‌های دولت و خیران می‌توانیم در مدت سه سال مشکل مسکن نیازمندان تحت حمایت خود را رفع کنیم.
 
انتهای پیام/م
 

 ۱۰ درصد از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد آذربایجان غربی به مسکن نیاز دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.