بخشدار آبپخش گفت: در احداث ساختمان اداری کمیته امداد آبپخش تسریع شود.

احداث ساختمان اداری کمیته امداد آبپخش تسریع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلو عصر شنبه در جلسه معارفه رئیس جدید کمیته امداد بخش آبپخش اظهار داشت: خدمت صادقانه به مددجویان و قشر آسیب پذیر جامعه از افتخارات مجموعه کمیته امداد است.

وی بیان داشت: خدمت به مردم در نظام اسلامی ارزشمند است، ولی خدمت به طبقه محروم جامعه اجر و قیمت فراوانی داشته که مجموعه کمیته امداد این وظیفه را بر عهده دارد.

مردانلو عرصه خدمت رسانی در کمیته امداد را وسیع دانست و افزود: خدمت به محرومین جامعه در مجموعه امداد در زمینه‌های مختلف صورت می‌گیرد که می‌توان به تامین مسکن، خود اشتغالی و توانمندسازی مددجویان اشاره کرد.

بخشدار آبپخش بر احداث ساختمان اداری کمیته امداد آبپخش تاکید کرد و افزود: پیگیری‌های فراوانی برای احداث ساختمان اداری کمیته امداد انجام شده و خوشبختانه با عنایت مدیرکل کمیته امداد استان بوشهر اعتبار احداث آن نیز تامین شده و درخواست اینجانب تسریع در اجرای آن است.

وی از زحمات ۹ ساله رئیس قدیم کمیته امداد آبپخش تقدیر کرد و اظهار داشت: آقای جوکار تعامل بسیار خوبی با مجموعه دستگاه‌های اجرایی بخش داشت و در خدمت به نیازمندان فعالیت خوبی داشت و آقای غلامی رئیس جدید امداد آبپخش نیز از مدیران شایسته شهرستان بوده و تجربیات فراوانی دارد که امیدوارم در بخش منشا خیر و برکات فراوان شود.

در این آئین از خدمات علی اکبر جوکار تقدیر و رمضان غلامی به عنوان رئیس کمیته امداد آبپخش معارفه شد.

انتهای پیام /پ

احداث ساختمان اداری کمیته امداد آبپخش تسریع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.