بخشدار آبپخش گفت: همه مسئولان و دست‌اندرکاران همکاری کنند تا کمبودها و مشکلات مراکز آموزشی آب‌پخش رفع شود.

کمبودها و مشکلات مراکز آموزشی آب‌پخش رفع شودبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، علی مردانلو عصر دوشنبه در نشست شورای اداری آبپخش اظهار داشت: پاسداشت هفته دفاع مقدس صرفا یک بزرگداشت عادی نیست که در آن خاطرات مربوط به این دوران نقل شود و سپس تا سالگردی دیگر به فراموشی سپرده شود، بلکه بهانه ایست برای بارور ساختن جریانی است که حیات نظام و کشور به آن بستگی دارد. هیچ ملتی در جهان سلحشوری‌های فرزندانش را برای صیانت از هویت و کیان خود فراموش نمی‌کند.

وی اضافه کرد: در گرامیداشت هفته دفاع مقدس دو مقوله همزمان مستتر هست؛ یکی انزجار و و بیزاری از جنگ و تجاوز و به مخاطره انداختن حیات ملت‌ها و دیگری ایجاد انگیزه و برانگیختن حس شجاعت و هویت بخشی به نسل‌های آینده، تداوم هنجار‌های ارزشمند اجتماعی نیازمند دمیدن روح شجاعت و شهامت در نسل‌های آینده است.

بخشدار آبپخش بیان کرد: خوشبختانه سراسر تاریخ دفاع مقدس ما صحنه‌هایی را رقم زده است که هرکدام به تنهایی برای پرورش روح شجاعت و شهامت و عزم ملی کفایت می‌کند. جنگ تمام شده است، اما دفاع مقدس هر لحظه ضروری است و وظیفه اخلاقی حکم می‌کند که قدرشناس تمام کسانی باشیم که برای امنیت و استقلال کشور سرمایه وجودی خود را با هیچ منتی تقدیم کردند.

وی ادامه داد: اگر خدای ناکرده نتوانستیم پاسدار ارزش‌های دفاع مقدس باشیم دشمنان با ایجاد گسست تاریخی و فرهنگی ذهن و قلب ما را مقهور ارزش‌های مدنظر خود خواهند کرد و ملتی خودباخته و وابسته خواهیم شد و به همین خاطر سالگرد دفاع مقدس و ارزش‌های مدنظر آن باید در تمام لحظات زندگی ما ساری و جاری باشد.

مردانلو افزود: این شائبه که با برنامه‌های خود همچون سالیان گذشته پاسداشت خوبی در بخش داشته باشیم و آذین‌بندی سردرب ادارات و حضور مدیران در برنامه‌هایی که اعلام می‌شود حتما مورد توجه جدی باشید. دهیاران و شورا‌ها هم در روستا‌ها همکاری کنند.

انتهای پیام /پ

کمبودها و مشکلات مراکز آموزشی آب‌پخش رفع شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.