فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: همه شما مجاهدان فی سبیل الله هستید و خداوند به نیروی انتظامی توفیق داده که امنیت هیئت‌ها و تکایای عزاداری را تامین کند .

کارکنان نیروی انتظامی مجاهدان فی سبیل الله هستند

 به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سردار محمد قنبری فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان  اظهار داشت: در طول دهه اول محرم مردم در سر تا سر این استان با شور حسینی به عزاداری سرور و سالار شهیدان پرداختند که واقعا مثال زدنی بود و این حقانیت را برای ما مشخص می‌کند و مردم حقانیت این راه را پذیرفته اند.

این مقام ارشد انتظامی تصریح کرد: همه شما مجاهدان فی سبیل الله هستید و خداوند به نیروی انتظامی توفیق داده که امنیت هیئت‌ها و تکایای عزاداری را تامین کند و این مهم جز با کار جهادی و تلاش ستودنی همراه با بصیرت و آگاهی تحقق پیدا نمی‌کند.

سردار قنبری افزود: سلامت و امنیت دو بال حرکت انسان برای رسیدن به بهروزی، پیروزی و سعادت است و اگر امنیت نباشد؛ آزادی، آسایش، رفاه، تندرستی و آرامش برای هیچ کس فراهم نخواهد بود.

فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان در پایان افزود: امروز به برکت خون شهیدان و زحمات و تلاش‌های نیرو‌های انتظامی و نظامی امنیت پایدار و مثال زدنی در سطح استان برقرار می‌باشد.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.