مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان از برگزاری 2 رویداد مهم شطرنج در این استان خبر داد.

برگزاری 3 رویداد مهم شطرنج در استان همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ رسول منعم، مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان به برگزاری 3 رویداد بزرگ شطرنجی در همدان اشاره کرد وافزود: مسابقات جام ملت‌های آسیا نخستین رویداد شطرنجی است که ورزش استان ‌همدان از ۴ تا ۱۳ مردادماه میزبانی این رویداد را با حضور ۱۰ تیم خارجی بر عهده دارد.

وی افزود: این مسابقات در دو بخش آقایان و بانوان و با حضور ۳ تیم از ملی پوشان کشورمان در همدان برگزار خواهد شد.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به برگزاری 2 رویداد مهم دیگر شطرنج در استان‌همدان بیان کرد: از ۱۸ تا ۲۵ مردادماه نیز همدان میزبان هفدهمین دوره مسابقات شطرنج جشنواره سراسری قهرمانی کشور در بخش آقایان خواهد بود.

منعم عنوان کرد: برگزاری پانزدهمین دوره مسابقات بین‌المللی شطرنج اوپن ابن‌سینا از ۲۶ مردادماه تا ۲ شهریورماه دیگر میزبانی همدان از ورزشکاران این رشته خواهد بود.

وی بابیان اینکه امسال استان‌همدان رویدادهای مهم ورزشی را در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ برگزار می کند، بیان کرد: برگزاری ۱۳ برنامه در سطح بین‌المللی و کشوری در راستای رویداد همدان ۲۰۱۸ در نظر گرفته‌شده و در همین راستا اردوهای تیم‌های ملی سنگ ‌نوردی، تیروکمان و شمشیربازی نیز در همدان برپاشده است.

مدیرکل ورزش و جوانان استان‌همدان با اشاره به سایر رویدادهای ورزشی در همدان گفت: به مناسبت رویداد گردشگری «همدان ۲۰۱۸» مسابقات چوب کشی قهرمان کشوری و انتخابی تیم ملی با حضور ۳۰۰ ورزشکار در همدان برگزار شد.

انتهای پیام/ب

2 رویداد مهم شطرنج در استان همدان برگزار می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
نصرت نوذری
۱۲:۳۶ ۰۲ مرداد ۱۳۹۷
با سلام، ضمن تبریک و آرزوی موففیت برای دست اندرکاران برگزاری مسابقات شطرنج، خواهشمند است امکانات اقامتی و رفاهی که برای بازدیدکنندگان و شرکت کنندگان در این مسابقات در نظر گرفته شده است را بیان فرمایید . متشکرم 2/5/1397 سنندج