رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی از دستگیری عاملان تیراندازی و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک از آن ها خبر داد.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ سرهنگ یوسف ملک زاده رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی فارس امروز گفت: در پی تیر اندازی با سلاح جنگی به سمت یک خانواده توسط عده‌ای ناشناس در شیراز، موضوع شناسایی و دستگیری آن‌ها به صورت ویژه در دستور کار مأموران قرار گرفت.

وی افزود: با تحقیقات همه جانبه و تلاش گسترده، مأموران مطلع شدند این افراد علاوه بر تیر اندازی، در امر خرید و فروش مواد مخدر به صورت عمده نیز فعالیت دارند.

ملک زاده بیان کرد: در نهایت مخفیگاه این افراد در یکی از محله‌های شیراز شناسایی و با هماهنگی مقام قضایی در یک عملیات منسجم هر ۸ نفر متهم دستگیر شدند.

وی با اشاره به اینکه در بازرسی به عمل آمده از خودرو این افراد میزان ۱۰۰ کیلوگرم تریاک کشف شد، اظهار کرد: متهمان به همراه مواد کشف شده پس از تشکیل پرونده تحویل مراجع قضایی شدند.

این مقام انتظامی با اشاره به توقیف خودرو متهمان که در تیراندازی مورد استفاده قرار گرفته بود، افزود: افرادی که بخواهند نسبت به ایجاد وحشت و بی نظمی در میان شهروندان اقدام کنند، با برخورد قانونی مأموران انتظامی استان مواجه شده و به مرجع قضایی معرفی خواهند شد.

انتهای پیام/ن

دستگیری عاملان تیراندازی در شیراز و کشف ۱۰۰ کیلوگرم تریاک

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار