مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر گفت: مه غلیظ در بوشهر، ۶ پرواز مسیر بوشهر به تهران و بالعکس را لغو و یا به تأخیر انداخت.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، مه غلیظ صبحگاهی در استان بوشهر صبح امروز مشکلاتی در تردد ایجاد کرد که این مهم سبب کاهش دید در برخی مناطق شمالی، شرقی و مرکز استان بوشهر و لغو و تاخیر پرواز‌ها شد.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر در گفت‌وگو با تسنیم با اشاره به وقوع مه غلیظ صبحگاهی در نقاط مختلف استان بوشهر اظهار داشت: مه غلیظ دید افقی در گناوه به ۵۰ متر و بوشهر را به ۱۰۰ متر رساند.

علیرضا بهادری با بیان اینکه پدیده مه گرفتگی در شهرستان‌های گناوه، دشتستان و بوشهر رخ داد تصریح کرد: مه در جاده برازجان- بوشهر بسیار غلیظ بود، ولی در شهرستان دیلم و شهرستان‌های جنوبی استان بوشهر این پدیده رخ نداد.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر نیر از لغو و تاخیر پرواز‌های فرودگاه بوشهر خبرداد و گفت: مه غلیظ در بوشهر، شش پرواز مسیر بوشهر به تهران و بالعکس را لغو و یا به تأخیر انداخت. پرواز شرکت‌های هواپیمایی زاگرس و آسمان رفت و برگشت از تهران به بوشهر و بالعکس لغو شد. مه غلیظ صبحگاهی پرواز‌های شرکت ایران ایر از تهران به بوشهر و بالعکس را به تاخیر انداخت.

وی با بیان اینکه ایران ایر تنها انجام پرواز‌ها با تاخیر را اعلام کرده گفت: تاکنون زمان دقیق ورود و خروج مسافران به فرودگاه بوشهر گزارش نشده است.

مدیرکل فرودگاه‌های استان بوشهر با بیان اینکه دستگاه کمک ناوبری تا میزان دید یک‌هزار و ۲۰۰ متر قادر به فراهم کردن امکان فرود هواپیما در فرودگاه بوشهر است خاطر نشان کرد: غلظت زیادی مه صبحگاهی امروز در فرودگاه بوشهر سبب شد تا میزان دید خلبان به کمتر از ۸۰۰ متر برسد.

انتهای پیام /پ

مه غلیظ پروازهای فرودگاه بوشهر را لغو کرد‌

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.