پرواز بوشهر- تهران به علت نقص فنی هواپیما با 12 ساعت تاخیر انجام گرفت.

نقص فنی هواپیما و تاخیر 12 ساعته پرواز بوشهر- تهرانبه گزارش خبرنگار گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر، این هواپیما صبح دیروز پس از آن که مسافرانش را از تهران به بوشهر آورد دچار مشکل فنی شد و حل این مشکل تاخیر 12 ساعته پرواز بوشهر به تهران را به دنبال داشت. به طوری که پرواز ساعت 8 و 35 دقیقه صبح ساعت 20 انجام گرفت.

جانشین مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر گفت: این هواپیما که از نوع ایرباس 320 بود، صبح دیروز هم با یک ساعت تاخیر از تهران به بوشهر آمد و پس از این که در فرودگاه بوشهر اعلام شد که دچار نقص فنی شده است، تعمیرکاران شروع به تعمیر آن کردند تا این که مشخص شد نیاز به قطعه دارد.

علی سلطانی افزود: پس از این اتفاق تصمیم گرفته شد هواپیمایی جایگزین این هواپیما شود که این هواپیما ساعت 17 و 30 دقیقه بدون مسافر از تهران به سمت بوشهر پرواز کرد و ساعت 20 مسافران پرواز شماره 406 بوشهر- تهران به تهران انتقال داد.

وی ادامه داد: هواپیمای جایگزین هم ایرباس 320 با ظرفیت جابه‌جایی 145 مسافر بود که البته دیشب 62 مسافر داشت.

سلطانی بیان کرد: با توجه به این‌که در بوشهر قطار نداریم و در صورت لغو پرواز مسافران تنها با اتوبوس می‌توانند خود را به مقصد برسانند، تلاش می‌کنیم تا جایی که امکان داشته باشد پرواز لغو نشود و حتی اگر شده با تاخیر طولانی، انجام گیرد.

جانشین مدیرکل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران شعبه بوشهر همچنین گفت: هواپیمایی که دیشب به بوشهر آمد قطعه مورد نظر برای هواپیمای معیوب نیز با خود آورد و این هواپیما تعمیر و راهی تهران شد.

انتهای پیام /پ

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.