فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت:امنیت محصولی اجتماعی است که همه سازمان‌ها و آحاد شهروندان در تولید آن نقش دارند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار قادر کریمی در مراسم  کلنگ زنی ساختمان دو ایستگاه راهور در شهر‌های خرو و قدمگاه نیشابور گفت: مردم به عنوان سرمایه‌های اجتماعی پلیس همیشه پشتیبان و یاور نیروی انتظامی بوده و با حمایت و همکاری آنان، مفتخر هستیم که امنیت مطلوب و شایسته‌ای را در استان خراسان رضوی برقرار سازیم.


پلیس درتحکیم و توسعه امنیت اهتمام جدی دارد


فرمانده انتظامی خراسان رضوی همچنین در مراسم افتتاحیه ساختمان پلیس راهور شهرستان نیشابور گفت:انسجام، وحدت و هم افزایی سازمان‌ها و مردم با پلیس زیر بنای توسعه نظم و امنیت است.

سردار قادر کریمی افزود:پلیس و همه دستگاه‌ها و سازمان‌ها و به خصوص مردم با ایفای نقش حساس و مهم خود نقش بسزایی در تحکیم و توسعه امنیت دارد و آنچه بسیار مهم است ارتقای احساس امنیت در جامعه است که همه ما باید در ایجاد آن اهتمام جدی داشته باشیم.

وی گفت:منویات رهبر فرزانه انقلاب و مطالبات مردم اساس کار و زیر ساخت ماموریت‌های پلیسی است که با تدابیر سلسله مراتب فرماندهی به موفقیت در ماموریت‌های محوله می‌انجامد.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی افزود: باید به سوی شهر هوشمند و ایمن پیش برویم و برای رسیدن به این هدف هم افزایی و وحدت خود را با کارشناسی علمی و پژوهش بنیانی به پیش ببریم.


سردار قادر کریمی سه اصل پیش بینی، پیشگیری و پی گیری بر اساس اشراف اطلاعاتی را بسیار مهم دانست و گفت:پلیس به حرفه‌ای گرایی می‌اندیشد و با ترویج فرهنگ احترام به قانون و تسهیم نقش شهروندان برای تولید و پشتیبانی در امنیت گام‌های بلندی برداشته است.

انتهای پیام //ز. ج.
 

کلنگ زنی و افتتاح یک طرح نیروی انتظامی  در نیشابور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.