با دستگیری ۷ فرد سود جو، محموله‌های قاچاق به ارزش ۳ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال در مشهد کشف شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  سردار قادر کریمی فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: کارآگاهان اداره مبارزه با قاچاق کالا و اداره اطلاعات جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی به صورت تیم‌های تلفیقی در این ماموریت ضربتی محور‌های ورودی شهر و باربری‌ها مشهد را به طور نامحسوس تحت نظر قرار دادند.


وی افزود: کارآگاهان پس از تکمیل اطلاعات تحقیقی پرونده و کنترل و مراقبت‌های پوششی، شش باربری در جنوب مشهد را با هماهنگی مقام قضایی مورد بازرسی قرار دادند.

فرمانده انتظامی استان خراسان رضوی گفت: پلیس در این عملیات ۱۸۰۰ از آمپول، سه هزار و ۹۰۰ توپ پوشاک خارجی، هشت هزار و ۹۷۶ عدد لوازم آشپزخانه، ۹ هزار عدد فیلتر بنزین، ۸۳ عدد پروژکتور و ۱۰ دستگاه ماشین لباسشویی کشف و ضبط کرد.

سردار قادر کریمی خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی همچنین به طور همزمان یک دستگاه وانت بار حامل سیگار قاچاق را در ورودی شهر مشهد رد زنی و به راننده این خودرو دستور ایست دادند. اما راننده وانت بار با سرعت قصد فرار داشت که پس از تعقیب و گریز پلیسی خودرو متوقف و در بازرسی از آن ۱۵۰ هزار عدد نخ سیگار خارجی قاچاق کشف و راننده دستگیر شد.

وی گفت: ارزش ریالی محموله‌های کشف شده با توجه به نظر کارشناسی گمرک ۳ میلیارد و ۸۱۵ میلیون ریال برآورد شده و هفت متهم پرونده به مراجع قضایی معرفی شدند و تحقیقات در این باره ادامه دارد.

انتهای پیام //ز.ج
 

کشف کالای قاچاق در مشهد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.