نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا در شهرستان جیرفت برگزار شد.

برپایی نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا در جیرفتبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان ؛ بهزاد جمال پور مدیر اجرایی نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در شهرستان جیرفت گفت: نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا ، با حضور 400 غرفه دار از 28 استان کشور ،که 110غرفه دار ازاین تعداد، مربوط به شهرستان جیرفت می باشد،از اولین روز آبان ماه به مدت 10 روز در جیرفت درحال برگزاری است.

وی افزود: این نمایشگاه با بیش از 400غرفه از کالاهای اساسی و مایحتاج ضروری مردم باهمکاری ؛فرمانداری،شهرداری،اداره اصناف ،اداره صنعت و معدن و تجارت ،دادستانی،نیروی انتظامی ،آتش نشانی و مخابرات ،به مدت 10 روز ،همراه با قرعه کشی در شهرستان جیرفت برگزار می‌شود .

جهان پور با بیان اینکه کلیه اجناس باتخفیف 15% عرضه می شوند تصریح کرد: لوازم خانگی؛ ازجمله لوازم ریز آشپزخانه ٬موادغذایی،سوغات محلی استان ها،لوازم التحریر ،کتاب،کیف ، کفش، لباس،کالای خواب ،صنایع دستی،دکوری جات و فانتزی و غیره...در این نمایشگاه به مردم عرضه می شود.

مدیر اجرایی نمایشگاه جایزه ویژه قرعه کشی را یک دستگاه خودروی پراید اعلام کرد وافزود :بازدید کنندگان می توانند صبح ها از ساعت: 9 صبح تا 1بعداظهر و عصر ها از ساعت:4 بعدازظهر تا 11 شب در محل برپایی نمایشگاه واقع در: شهرستان جیرفت٬بعداز میدان امام حسین(ع) جنب سردخانه شاداب، از این نمایشگاه بازدید و در قرعه کشی شرکت کنند.

بهزاد جمال پور ضمن تشکر از مسئولین شهرستان جیرفت جهت همکاری و برپایی نمایشگاه یادآورشد:آقایان ایرج طیبی و صادق رزمی به ترتیب مدیر عامل و مدیر داخلی نمایشگاه هستند.


انتهای پیام/س

 

نمایشگاه بزرگ عرضه مستقیم کالا در شهرستان جیرفت برگزار شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار