جانشین فرمانده قرارگاه قدس گفت: امروز با تلاش سپاه پاسداران منطقه جنوب شرق دارای امنیت مطلوبی است.

منطقه جنوب شرق با تلاش سپاه پاسداران دارای امنیت مطلوبی استبه گزارش خبرنگار دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار امان الله گشتاسبی جانشین فرمانده قرارگاه قدس در مراسم شهدای وحدت سرداران شوشتری و محمد زاده اظهار کرد: همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره) دشمنی‌های استکبار آغاز شد و دشمنان انقلاب از همان روز‌های آغازین انقلاب اسلامی تلاش خود را برای نابودی انقلاب انجام دادند.

وی افزود: دشمنان حرکت‌های مختلفی را در مناطق مرزی کشور ترتیب دادند تا به کشور لطمه بزنند که با شکست مواجه شدند.

جانشین فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه با اشاره به فلسفه تشکیل این قرارگاه؛ عنوان داشت: نیروی زمینی سپاه در سال ۷۱ شرایط را تغییر داد و مرز را به نیروی انتظامی با بهترین شرایط تحویل داد.

وی افزود: اوج تهاجم گروه‌های اشرار استان‌های هرمزگان، کرمان و خراسان جنوبی را تحت الشعاع قرار داد و گروهک تروریستی ریگی افراد زیادی را به شهادت رساند.

سردار گشتاسبی با اشاره به تحویل مسئولیت تامین امنیت مرز‌های جنوب شرق در سال ۸۸؛ اظهار داشت: شهید شوشتری از سال ۸۸ که مسئولیت را بر عهده گرفت و منشا خدمات بسیاری در این استان پهناور شد.

وی با اشاره به اهمیت محرومیت زدایی در منطقه جنوب شرق و اهتمام نیروی زمینی سپاه در محرومیت زدایی این منطقه؛ اضافه کرد:اگر توفیقی در منطقه جنوب شرق داشته ایم به لطف شهید شوشتری و یارانش بوده است.

وی با برشمردن ابعاد توپولوژیک و جغرافیایی منطقه جنوب شرق ادامه داد: شهید شوشتری با عشق و خدمت به مردم وارد حوزه سیستان و بلوچستان شد و علیرغم وسعت این منطقه خدماتش را گسترش داد تا همه بتوانند از این خدمات بهره ببرند.

سردار گشتاسبی با اشاره به اقدامات گروه‌های تروریستی در جنوب شرق کشور یادآور شد: شهید شوشتری در کنار مسئله امنیت، مباحث عمرانی و محرومیت زدایی را نیز در دستور کار خود قرار دارد تا مشکلات امنیتی نیز حل و فصل شود.

وی افزود: امروز هیچکدام از گروه‌های اشراری در کشور حضور ندارند و با تلاش سپاه پاسداران منطقه جنوب شرق دارای یک امنیت قابل قبول است.

 جانشین فرمانده قرارگاه قدس نزسا تاکید کرد: آنچه که امروز از موفقیت‌های جنوب شرق می‌بینید، نتیجه تلاش‌های شهید شوشتری و یارانش است.

سردار گشتاسبی با اشاره به باور مردم سیستان و بلوچستان به اهمیت وطن پرستی و وفاداری به نظام جمهوری اسلامی، گفت: امروز جمهوری اسلامی به عنوان ام القرای جهان اسلام پرچم مبارزه با استکبار را به دست گرفته است و امروز فرزندان شما در جنوب شرق کشور در حال جهادند و خط مقدم سپاه پاسداران در جنوب شرق کشور است. نیروی زمینی سپاه با انجام پروژه‌های محرومیت زدایی به دنبال خدمت به مردم است.

جانشین قرارگاه قدس نزسا تاکید کرد: حضور نیروی زمینی در جنوب شرق تلاش دشمن را برای سناریوی ناامنی ناکام گذاشته و جلیل قنبرزهی را در این منطقه به هلاکت رساند.

وی ادامه داد: چهل و سومین بیمارستان صحرایی در منطقه جنوب شرق در حال تکمیل است. در حوزه معیشتی نیز نیروی زمینی کمک‌های فراوانی را برای رفع مشکل محرومیت زدایی هزینه کرده و بیش از ۱۰۰۰ کیلومتر جاده روستایی در منطقه جنوب شرق کشیده شده است. امروز نیروی زمینی در مرز‌های شرقی و غربی با قدرت انجام وظیفه می‌کند.

انتهای پیام/

 

تلاش سپاه در مبارزه با تروریسم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار