قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه گفت: اگر پشتیبانی ایران نبود، ما هرگز نمی‌توانستیم پیروزی‌های بزرگی علیه تروریسم به دست آوریم.

بدون پشتیبانی ایران هرگز نمی‌توانستیم پیروزی‌های بزرگی علیه تروریسم به دست آوریمبه گزارش خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیصل المقداد قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه در دیدار با علی‌اکبر ولایتی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام اظهار کرد: از سوی ریاست جمهوری دولت سوریه موظفم که سلام وی را به مقام معظم رهبری، ریاست جمهوری و دولت و ملت ایران برسانم.

قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه افزود: حضور بنده در تهران بازتاب دهنده حقیقت روابط ایران و سوریه پس از پیروزی‌های اخیر است.

فیصل المقداد تصریح کرد: این پیروزی‌ها علیه تروریسم و حامیان آنها و کسانی که تلاش می‌کنند از موافقتنامه‌ها و پیمان‌های بین‌المللی مانند برجام شانه خالی کنند، بوده است، چرا که همه جهان در برابر سیاست‌های ترامپ ایستاده‌اند. جهانیان مخالف تلاش‌ها و باج‌خواهی‌های ترامپ از ایران و سیاست‌های اسرائیل هستند.

وی با بیان اینکه محور مقاومت در همه جا پیروزی‌هایی به دست آورده است، ادامه داد: این پیروزی‌ها در جهت مبارزه با تروریسم وهمچنین  جانبداری از جمهوری اسلامی ایران در راستای بازپس‌گیری و استیفای حقوق قانونی خود به منظور بهره‌گیری از انرژی صلح‌آمیز هسته‌ای است.

فیصل المقداد تأکید کرد: ما آمده‌ایم که مراتب قدردانی خود را از آنچه که جمهوری اسلامی ایران به رهبری حضرت آیت‌الله سیدعلی خامنه‌ای انجام می‌دهد تسلیم و تأکید کنیم که در کنار برادران خود در جمهوری عربی سوریه، جمهوری اسلامی ایران و عراق ایستاده‌ایم و برای حفظ تمامیت و یکپارچگی عراق و وحدت مردم این کشور نیز ایستادگی خواهیم کرد.

قائم مقام وزیر امور خارجه سوریه در پایان خاطرنشان کرد: اگر حمایت و پشتیبانی مبارک جمهوری اسلامی ایران نبود، ما هرگز نمی‌توانستیم پیروزی‌های بزرگی علیه تروریسم و در جهت حمایت از عراق به دست آوریم. اوضاع بین‌المللی در نتیجه پایداری محور مقاومت تغییر می‌یابد. ما در پرتو پایداری و مقاومت جمهوری اسلامی ایران و جمهوری عربی سوریه و تمام نیروهایی که در راه حق قدم بر می‌دارند به پیروزی خواهیم رسید.


انتهای پیام/

 

کمک های ایران به سوریه در مبارزه با داعش

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار