سیزدهمین دوره لیگ برتر هندبال بانوان از فردا (جمعه) با حضور 7 تیم آغاز می شود و اصفهان تنها استانی است که در این مسابقات با 2 تیم به میدان می رود.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،در سیزدهمین دوره رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان باشگاه های کشور هفت تیم شرکت کننده به صورت رفت و برگشت با هم به رقابت می پردازند.

در این دوره از رقابت ها تیم های تاسیسات دریایی تهران، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال شاهین شهر، هیات هندبال کردستان، شهید چمران لارستان، بهمن بهبهان و نفت و گاز گچساران حضور خود را اعلام کرده اند.
تیم هدف پویان جوان قم چندی پیش از آغاز این رقابت ها انصراف خود را در این دوره از مسابقات اعلام کرد و این دوره با هفت تیم در پنجم آبان ماه آغاز می شود.

در روز نخست این مسابقات هیات هندبال شاهین شهر از تیم نفت و گاز گچساران میزبانی خواهد کرد، لیلا شفایی و هانیه حریت قضاوت این دیدار را برعهده خواهند داشت.

این مسابقه ساعت 11 روز جمعه در سالن ورزشی انقلاب برگزار خواهد شد.
درهمین ارتباط رئیس ورزش وجوانان شهرستان شاهین ‌شهر ومیمه پیش‌بینی کرده که نخستین مسابقه هیأت هندبال شاهین‌شهر با تیم نفت و گاز گچساران، با استقبال تماشاچیان روبه رو شود.

مهدی اعراب همچنین گفته که شهرداری شاهین ‌شهر و طرفداران این تیم برای حضور پرقدرت تیم هیات هندبال شاهین شهر اعلام حمایت کرده اند.

مسابقه تاسیسات دریایی تهران وهیات هندبال اصفهان نیز دیگرمصافی است که دیگر نماینده اصفهان در آن حضور خواهد یافت، زیبا اسماعیل خواه و مریم صابری در این مصاف به عنوان داور معرفی شده اند، این مسابقه در تهران برگزار خواهد شد.
در دیگر دیدار هفته نخست تیم های شهید چمران لارستان مدافع عنوان قهرمانی و هیات هندبال کردستان با داوری عاطفه مظفری و فرناز مظاهری رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

بر اساس اعلام فدراسیون هندبال تیم بهمن بهبهان در هفته اول استراحت خواهد داشت.

 

انتهای پیام/م

 

برگزاری رقابت های لیگ برتر هندبال بانوان در اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.