معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری شهرداری مشهد گفت:بیش از پانصد خدمتگزار خدمات شهری شهرداری مشهد برای خدمت به زوار اربعین اعزام می‌شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد؛  خلیل الله کاظمی، در جلسه توجیهی خادمین زوار اربعین حسینی با اشاره به اینکه ۵۵۰ نیروی خدمتگزار به زایرین اربعین حسینی درنجف اشرف خدمات ارایه خواهند داد، گفت: ۴۵۰ نفر پاکبان هستند و مابقی نیرو‌های خدماتی و کارشناس هستند.

وی با بیان اینکه ۷۲ چشمه سرویس بهداشتی با تجهیزات مورد نیاز به نجف اشرف ارسال می‌شود ٬ تصریح کرد: ۴ تن کیسه زباله، ۱۸ دستگاه خودروی کمپرسی و مینی لودر و حمل زباله، ۲۲۰ گاری ۲۴۰ لیتری و ۱۵ گاری ۱۱۰۰ لیتری برای جمع آوری ۳۰ تن زباله بصورت روزانه تامین شده است.

معاون خدمات شهری و محیط زیست شهری شهرداری مشهد افزود: برنامه ریزی به جهت ایجاد ایستگاه‌های توزیع کیسه زباله در مدخل‌های ورودی شهر نجف برای زواری که می‌خواهند در امر جمع آوری ضایعاتی در طول مسیر مشارکت کند تهیه شده است.

کاظمی با اشاره به اینکه خدمتگزاران خدمات شهری از مشهد به نجف شنبه ۶ آبان ماه اعزام می‌شوند، ادامه داد:کارگران پس از زیارت شهر کربلا و کاظمین در شهر نجف حداکثر در دو محل اسکان داده می‌شود و در شروع کار به پاکسازی کامل شهر نجف می‌پردازند.

وی خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه نیرو‌های کارگری ما برای خدمت به زایرین اربعین حسینی اعزام می‌شوند تدابیری اندیشیده شده که بازگشت کارگران در کمترین زمان انجام شود تا این عزیزان پس از استراحت لازم بتوانند برای ایام دهه آخر صفر مشهد بدون هیچگونه خللی به زایرین علی ابن موسی الرضا (ع) خدمت رسانی کنند.

انتهای پیام// ف. غ

 

برگزاری جلسه توجیهی خادمین زوار اربعین حسینی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.