فرمانده انتظامی شهرستان بندر لنگه از کشف یک میلیون و 304 هزار نخ سيگار خارجی قاچاق در این شهرستان خبر داد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از هرمزگان ، سرهنگ محمود حافظی فرمانده انتظامی بندرلنگه گفت: درپی دریافت خبری مبنی بر دپوی محموله سیگار قاچاق در حوالی روستای اسلام آباد از توابع بخش مهران، پیگیری موضوع در دستور کار مأموران پلیس آگاهی شهرستان قرار گرفت.

وی افزود:مأموران با انجام اقدامات فنی و اطلاعاتی محل دپو سیگار قاچاق را در اطراف روستا شناسایی و در بازرسی از محل سه دستگاه خودرو که به طرز ماهرانه‌ای سیگار جاساز نموده بودند توقیف و مقداری هم دپو شده بود خارجی قاچاق کشف و ضبط شد.

سرهنگ حافظی با اشاره به اینکه ارزش سیگار قاچاق کشف شده یک میلیارد و ۱۰۰ میلیون ریال برآورد شده است، گفت: در این زمینه ۲ متهم دستگیر و ۳ دستگاه خودرو توقیف شدند.

فرمانده انتظامی شهرستان بندرلنگه با اشاره به اینکه قاچاق کالا پدیده‌ای است که از جهات گوناگون، حیات سالم اقتصادی و فرهنگی یک جامعه را تهدید می‌کند، تأکید کرد: پلیس با تمام توان و جدیت همواره آماده است با قاچاقیان و مخلان نظم و امنیت اقتصادی مقابله کند و سامانه ۱۱۰ بصورت ۲۴ ساعته آماده دریافت درخواست‌های انتظامی، اطلاعاتی و امنیتی شهروندان است.


انتهای پیام/ر

پلیس محموله سيگار قاچاق در بندرلنگه را متوقف کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.