استاندار خراسان شمالی گفت : شهرداری‌ها و سایر دستگاه‌ها در مسیر تغییر کاربری فضای مدارس به آموزش ‌و پرورش استان خراسان شمالی کمک کنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از بجنورد؛ محمدرضا صالحی استاندار خراسان شمالی در نشست شورای آموزش وپرورش استان با بیان این که تمام بدهی‌های آموزش‌ و پرورش استان خراسان شمالی تا پایان سال ۹۵، به شهرداری‌ها پرداخت‌ شده است ،گفت : آموزش وپرورش استان از محل اسناد اوراق مشارکتی ، همه بدهی خود به شهرداری ها را تسویه کرد.

وی فراهم شدن امکان تغییر کاربری بعضی از املاک آموزش و پرورش برای درآمدزایی ، انجام اقدامات لازم برای رفع مشکلات پیش روی اعزام اردوهای راهیان نور دانش آموزی ، پیگیری و جذب اعتبارات برای اختصاص بسته های ویژه برای تجهیز ورزشی مدارس محروم استان از اهم مصوبات این نشست برشمرد.

صالحی اظهار کرد : تغییر کاربری فضاهای مدارس به تجاری، کمک خوبی برای تأمین منابع پایدار در آموزش‌وپرورش است.

وی همچنین از سفر معاون رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده به خراسان شمالی دوشنبه هفته آینده به استان خبر داد و اظهار کرد : در این سفر بنا داریم برای احداث مرکز آموزشی شبانه‌روزی دخترانه درشهرستان رازوجرگلان رایزنی داشته باشیم .

وی بر حضور پرشور دانش آموزان ، دانشجویان و فرهنگیان در راهپیمایی روز ملی مبارزه با استکبار جهانی و تکریم ارباب رجوع به ویژه بازنشستگان فرهنگی در ادارات آموزش وپرورش تاکید شد.

انتهای پیام/آ

پرداخت بدهی آموزش وپرورش استان خراسان شمالی به شهرداری ها  

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۹:۲۲ ۰۶ آبان ۱۳۹۶
چه جالب .احسنت