برگزاری نشست زیست محیطی و آموزشی در کرمانشاه

نشست مدیران کل حفاظت محیط زیست و آموزش و پرورش استان کرمانشاه برگزار شد.

برگزاری نشست زیست محیطی و آموزشی در کرمانشاهبه گزارش  خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه، فریدون یاوری مدیر کل حفاظت محیط زیست استان کرمانشاه با اشاره به ظرفیت های زیست محیطی استان، حفاظت از محیط زیست را وظیفه همگانی دانست .

وی گفت: آشنایی دانش آموزان با مسائل زیست محیطی می تواند در جهت حفظ محیط زیست سالم و پایدار اقدام بسیار مفیدی در این زمینه باشد.

یاوری افزود: ما میخواهیم ارتباط آموزش و پروش و محیط زیست در زمینه حفاظت از محیط زیست ارتباط تنگاتنگی باشد و شاهد مسائل و اقدامات زیست محیطی بیشتری در سطح مدارس استان باشیم. وی تصریح کرد: با توجه به نقش دانش آموزان و اثرپذیری آنان در میان خانواده، آشنایی دانش آموزان با گونه های مختلف گیاهی و جانوری و همچنین مسائل زیست محیطی می تواند از اقدامات مهم در زمینه تضمین محیط زیستی سالم برای نسل های آینده باشد.

مجید یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان توضیحاتی را در خصوص تعداد دانش آموزان استان و همچنین اقدامات زیست محیطی در بین مدارس استان بیان کرد.

وی گفت: با نزدیک شدن ارتباط کاری بین آموزش و پرورش و حفاظت محیط زیست استان می توانیم خدمت رسانی بهتری برای حفاظت از محیط زیست استان داشته باشیم. یزدان پناه افزود: فرهنگسازی در این زمینه می تواند نتایج بسیار مطلوبی داشته باشد و یکی از این موارد تفاهم نامه است. مدیر کل آموزش و پرورش استان تصریح کرد: آموزش و پرورش می تواند آموزش های زیست محیطی مطلوبی را در پایه های ابتدایی و متوسطه برای دانش آموزان داشته باشد .

 

 

انتهای پیام/د

حفاظت از محیط زیست وظیفه همگانی است

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.