مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی گفت:70 درصد خانواده های زندانیان استان برای مصون ماندن از آسیب ها و معضلات اجتماعی به حمایت نیاز دارند.

70 درصد خانواده های زندانیان آذربایجان شرقی نیازمند حمایتبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از تبریز؛خشایار جمشیدی  مدیر کل زندان های آذربایجان شرقی،در دومین همایش فصلی انجمن های حمایت از زندانیان استان در میانه گفت: هم اکنون 68 درصد زندانیان آذربایجان شرقی متاهل هستند و بالطبع خانواده های آنان در معرض انواع آسیب های اجتماعی قرار دارند.


به گفته وی علیرغم مشکلات فراوان هم اکنون 10 انجمن حمایت از زندانیان در استان، هزار و 500 خانواده زندانیان را تحت پوشش قرار داده و تنها منبع درآمد این انجمن ها، کمک های مردمی و فعالیت در بخش کشاورزی است با این حال انجمن برای ایجاد درآمد پایدار و تقویت بنیه، همچنان تلاش می کند.


مدیر کل زندان های استان همچنین گفت: به منظور حمایت از خانواده های زندانیان، انجمن حمایت از زندانیان تبریز، قراردادی با جامعه پزشکی برای معرفی این خانواده ها به پزشکان و درمان رایگان آنان امضا کرده و درصدد است اقدامات دیگری هم برای یاری بیشتر به آنان انجام دهد.

انتهای پیام/خ

 

68 درصد زندانیان آذربایجان شرقی متاهل هستند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.