فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان امنیت پایدار شهرستان را به خاطر جهاد همگانی عنوان کرد.

امنیت پایدار به خاطر جهاد همگانی استبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ  اسماعیل منصوری  فرمانده انتظامی شهرستان مهرستان در نشست هم‌اندیشی دهیاران و شورا‌های اسلامی بخش آشار اظهار داشت: امنیت ماندگار و پایدار در جوامع انسانی زمانی تحقق می‌یابد که مردم و ریش سفیدان در بحث تأمین امنیت حساسیت و دغدغه لازم را داشته باشند و در این راستا با متولیان امنیت همکاری کنند.

منصوری با تاکید بر ضرورت همکاری مردم در تامین امنیت، بیان داشت: مشارکت مردمی تأمین امنیت را پایدارتر کرده و در کاهش بزهکاری‌ها و ناهنجاری‌های اجتماعی نقشی موثر دارد.

بخشدار آشار ضمن تشکر و قدردانی از امنیت خوب شهرستان، اظهار داشت: امروز امنیت پایدار ایران اسلامی مدیون حضور پررنگ نیروی انتظامی در تمامی صحنه‌ها می‌باشد، نیروی انتظامی درخدمت مردم، درکنارمردم و پشتیبان آنان است.

بخشدار آشار در پایان سخنان خود افزود: نیروی انتظامی مایه مباهات و افتخار مردم است، نام نیروی انتظامی یادآور و تداعی شجاعت، دلاوری و ایثارگری‌های غیورمردانی است که با تکیه بر خداوند متعال و اطاعت از ولایت فقیه در ایجاد امنیت و آسایش مردم با تلاش فراوان جان خود را نثار کردند.

انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار