فرمانده انتظامی شهرستان زابل پلیس و دستگاه قضائی را دو نهاد مکمل در رسیدگی به مشکلات مردم عنوان کرد.

پلیس و دستگاه قضائی دو نهاد مکمل در رسیدگی به مشکلات مردم به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، سرهنگ غلامرضا نجابت فرمانده انتظامی شهرستان زابل در جلسه تعاملیدستگاه قضائی که با حضور مردم و نمازگزاران مسجد امام جعفر صادق (ع) برگزار شد، گفت: ما برای افزایش مقبولیت و منزلت اجتماعی پلیس در جامعه تلاش می‌کنیم و معرفی پلیس هوشمند، متخصص و با درایت هدف ما است و جلب نگاه مثبت مردم به پلیس در راستای جامعه محوری و قانون مداری از جمله مسائلی است که آن را دنبال می‌کنیم.

وی افزود: پلیس با حفظ هویت سازمانی خود با مردم در فعالیت‌های مدنی جامعه مشارکت می‌کند، دستگاه‌های امنیتی هر چقدر هم که تجهیزات خودشان را بهبود بدهند باز هم به تنهایی نمی‌توانند امنیت را ایجاد کنند و در این راستا نیاز به همکاری مردم دارند، اعتماد مردم به پلیس سنگ بنای هر گونه همکاری برای ایجاد امنیت در جامعه است.

دادستان دادسرای عمومی و انقلاب زابل محمد سرگزی در ادامه این جلسه بیان داشت: در خصوص احقاق حقوق قانونی مردم و دفاع از بیت المال با هیچ احدی تعارف نداریم و یکی از وظایف اصلی دستگاه قضائی احقاق حقوق مردم است که این عبارت بار‌ها در قانون اساسی تکرار شده است.

در پایان تعدادی از نمازگزاران ضمن بیان رضایت از پلیس در هفته ناجا، مشکلات و درخواست‌های خود را بیان و به آن‌ها رسیدگی شد.


انتهای پیام/ع

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار