سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر از شناسایی و دستگیری قاتل فراری بعد از چهار سال از وقوع جرم در عملیات هدفمند پلیس این شهرستان خبر داد.

پایان فرار چهار سال قاتل توسط پلیس ایرانشهربه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  سرهنگ  محمود سعادتی  سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر  در تشریح جزئیات این خبر گفت: در پی قتل مسلحانه جوانی ۲۷ ساله در سال ۹۳ و متواری شدن قاتل از محل وقوع جرم، دستگیری قاتل به صورت ویژه در دستور کار کاراگاهان پلیس آگاهی این فرماندهی قرار گرفت.

سعادتی افزود: با تحقیقات و بررسی‌های انجام شده و اشراف اطلاعاتی کاراگاهان پلیس، مخفیگاه قاتل که جوانی ۲۲ ساله است را شناسایی و با هماهنگی قضائی وی را در یک عملیات ضربتی و غافلگیرانه دستگیر و به فرار ۴ ساله وی پایان دادند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه در تحقیقات تخصصی کارگاهان علت قتل سرقت مسلحانه اعلام شده است، تصریح کرد: متهم پس از تشکیل پرونده مقدماتی جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضائی شد.

سرپرست انتظامی شهرستان ایرانشهر افزود: نیروی انتظامی با قاطعیت با برهم زنندگان نظم و امنیت که قصد دارند منطقه را ناامن جلوه دهند برخورد می‌کند و از عموم شهروندان درخواست کرد، هرگونه موارد مشکوک را با سامانه فوریت‌های پلیس ۱۱۰ به پلیس اطلاع رسانی کنند.

انتهای پیام/ع

دستگیری قاتل فراری در ایرانشهر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار