مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه از حضور حدود ۴۰۰ ناشر کشوری در نمایشگاه بزرگ کتاب کرمانشاه امسال خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه حجت الاسلام رحیم جعفری مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمانشاه گفت: نمایشگاه کتاب کرمانشاه سیزدهمین دوره  است که از ۲۰ تا ۲۵ آبانماه همزمان با هفته کتاب و کتابخوانی برپا خواهد شد.

وی افزود: نمایشگاه به لحاظ کیفی و کمی یکی از مهمترین نمایشگاه های کشوری است که با حضور ناشران سراسر کشور برگزار می شود این نمایشگاه بیانگر همدلی و ظرفیت دستگاه های اجرایی استان کرمانشاه  است لذا باید در جهت بهتر برگزار شدن ان اهتمام ویژه داشته باشیم.

حجت الاسلام جعفری ادامه داد: در حاشیه برگزاری این نمایشگاه فعالیت های فرهنگی و هنری هنرمندان، بخش کودک و نوجوان، رونمایی از کتاب و... به نمایش گذاشته می شود با توجه به تقارن این نمایشگاه با دهه آخر صفر باید فضاسازی را متناسب با این ایام انجام دهیم.

وی از آمار فروش و بازدیدکنندگان نمایشگاه های کتاب در استان طی سالهای قبل ابراز رضایت کرد وگفت: از شاخص های ارتقاء نمایشگاهها به نمایش گذاشتن کتابهای جدید در این نمایشگاه است.

حجت الاسلام جعفری یادآور شد: برای این پروژه ها از محل اعتبارات مصوب سفر مقام معظم رهبری مبلغ ۱۳.۵ میلیارد تومان اختصاص داده شده و حدود ۱۲.۵ میلیارد دیگر هم جدیدا در نظر گرفته شده است.

 

انتهای پیام/ز

حضور 400ناشر در نمایشگاه کتاب کرمانشاه

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.