یک شرکت دانش بنبان موفق به طراحی سیستم پیشرفته مادون قرمز شد و با استفاده از این محصول ۴ سال پیش به عنوان یکی از واحد‌های فناور مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به شمار آمد.

طراحی سیستم تابش پیشرفته مادون قرمز در کشوربه گزارش خبرنگار حوزه فن‌آوری‌های نوین گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ یک شرکت دانش بنیان فنی و مهندسی در 2 حوزه «طراحی و ساخت سیستم‌های تابشی پیشرفته مادون قرمز» و« بازرسی سازه‌های فلزی شامل جوش و بتن» فعالیت می‌کند و در همین راستا توانسته و از توان متخصصان داخلی به نحو مناسبی استفاده کند.

این شرکت با معرفی محصولات تابشی مادون قرمز ۴ سال پیش به عنوان یکی از واحد‌های فناور مرکز رشد دانشگاه صنعتی خواجه نصیرالدین طوسی به شمار آمد. این شرکت پس از کسب تاییدیه‌های علمی معتبر داخلی، فاز تجاری سازی و توسعه محصولات را شروع کرده است.

به گفته اسماعیل گنجه مدیرعامل این شرکت، محصولاتی، چون «کوره‌های عملیات حرارتی سطحی»، «خشک کن رنگ خودرو»، «خشک کن میوه و سبزیجات» و ... در این شرکت به مرحله تجاری سازی رسیده است.

وی تصریح کرد: ارائه خدمات آزمایشگاهی پس از عضویت در شبکه آزمایشگاهی فناوری‌های راهبردی در سال گذشته برای شرکت محقق شد و در حال حاضر شرکت، تاییدیه دانش بنیان را در حوزه ارائه کالا و خدمات دانش بنیان از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز کسب کرده است.

«طراحی و ساخت کوره ها»، «خشک کن ها»، «آون و محفظه‌های تابشی مادون قرمز»، «طراحی و ساخت کوره‌های المنتی دما و خلاء بالا»، «بازرسی غیرمخرب از سازه‌های فلزی و قطعات صنعتی»، «ارائه خدمات آزمایشگاهی به دانشجویان، اساتید و صنعتگران»، «انجام پروژه‌های مطالعاتی و صنعتی» و «ایجاد رابطه مستمر و پویا بین صنعت و دانشگاه» از دیگر خدمات ارائه شده توسط این شرکت است.

انتهای پیام/

اختراع یک محصول در شرکت دانش بنیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار