ملکشاهی در نطق میان دستور:

بانک مرکزی متخلفان موسسات مالی غیرمجاز را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کند

نماینده کوهدشت گفت: از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درخواست می‌کنم متخلفان موسسات مالی غیرمجاز را شناسایی کند.

بانک مرکزی متخلفان موسسات مالی غیرمجاز را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کندبه گزارش خبرنگار مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان الهیار ملکشاهی نماینده مردم کوهدشت در نطق میان دستور و در صحن علنی امروز (چهارشنبه، سوم آبان ماه) اظهار کرد: با توجه به ناپختگی ترامپ رئیس جمهور سبک‌سر آمریکا، چنگ و دندان خون آلود این دولت از پس پرده مخملین آشکار شد.

وی افزود: رفتار حکام زورگو و بی منطق آمریکا با هیچ قاعده و قانون بین المللی سازگار نیست و بارها گفته شده که قوانین بین‌المللی هم با زبان بی‌زبانی فریاد مرگ بر آمریکا سر می‌دهد.

ملکشاهی ادامه داد: خداوند را شاکریم که حماقت دشمنان جمهوری اسلامی ایران موجب وحدت و همدلی هرچه بیشتر مردم و مسئولان شده است به طوری که امروز دولت و ملت ایران یکصدا و با وحدت از رهبری خود تبعیت می‌کنند.

وی ادامه داد: از وزیر نیرو درخواست می‌کنم برای تبدیل مصوبه دولت مبنی بر برداشت 200 میلیون مترمکعب آب از سدهای سیمره که در چهار سال گذشته به تصویب رسید اقدام کند چرا که در منطقه کوهدشت به بحران رسیده‌ایم.

ملکشاهی در تذکری به وزیر جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: امکان جذب مهندسان ناظر با توجه به ظرفیت‌های قانونی وجود دارد اما آنها کماکان سرگردان هستند و مشکلشان برطرف نشده است بنابراین طبق قانونی که در مجلس تصویب شد به وزیر جهاد کشاورزی اجازه داده می‌شود که بتواند این مهندسان را جذب کند.

رئیس کمیسیون قضایی و حقوقی مجلس همچنین در تذکری به وزیر اقتصاد و رئیس بانک مرکزی برای رفع مشکل سپرده گذاران گفت: از بانک مرکزی و وزارت اقتصاد درخواست می‌کنم متخلفان موسسات مالی غیرمجاز را شناسایی و به دستگاه قضا معرفی کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار