بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه اعلام کرد: انتشار خبر رفتار غیر اخلاقی نتیحه فضاسازی تعدادی فرصت طلب بوده است.

به گزارش  حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه با انتشار بیانیه‌ای انتشار خبر رفتار غیراخلاقی را نتیجه تفکرات عده‌ای فرصت طلب خواند که به دنبال شایعه پراکنی قصد اغتشاش و برهم زدن آرامش مردم را داشتند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه با صدور بیانیه‌ای، به اجتماعات اخیر فرصت‌طلبان در ارومیه واکنش نشان داد.

در این بیانیه آمده است: ملت عزیز و بزرگوار ایران همواره حامی، پشتیبان و وفادار به کشور، نظام و انقلاب خود بوده‌اند و با جانفشانی‌ها این مسئله را برای همگان به اثبات رسانده و یادآور شده‌اند.

بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه با اشاره به اینکه در خبرها به رفتار غیراخلاقی در یک مدرسه دخترانه در ارومیه اشاره شده است. خاطر نشان کرد: طبق پیگیری‌ها واضح شد که این موضوع صرفا نتیجه فضاسازی‌ها و جوسازی‌های غیرواقعی تعدادی از شبکه‌های اجتماعی بوده است که عده‌ای در پی سو استفاده از آن برآمده‌اند، اما با این حال فرد متهم دستگیر و به مراجع قضایی برای بررسی‌های بیشتر تحویل داده شده است.

در این بیانه تاکید شد: متاسفانه تعداد قلیلی فرصت طلب به دنبال شایعه پراکنی و اغتشاش و برهم زدن آرامش مردم و تخریب اموال عمومی اقدام کرده اند؛ بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه ضمن محکوم کردن این اقدام درخواست برخورد قاطع و قانونی در اسرع وقت با متخلفان و برهم زنندگان امنیت، آرامش و آسایش مردم را دارد. همچنین از همه مردم شریف ارومیه و بخصوص محله اسلام آباد به جهت همکاری با نیروی انتظامی عزیز، تشکر ویژه را دارد و نیز اعلام می‌دارد که ملت عزیز ایران همیشه و همیشه متحد و در کنار یکدیگر با برهم زنندگان امنیت و آرامش مردم مقابله می‌کنند و نشان داده‌اند که راه پیگیری مطالبات و خواسته‌هایشان را صرفا در مسیر قانون می‌دانند و اقدامات خارج از قانون را نمی‌پذیرند.

 

انتهای پیام/

بیانیه بسیج دانشجویی دانشگاه ارومیه نسبت به رفتار غیراخلاقی در یک مدرسه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار