مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی گفت: دانشجویان برای حضور در پیاده‌روی اربعین باید تا فردا تعهدنامه‌ خود را به دفاتر بسیج دانشجویی ارائه دهند.

علی بهرامی مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی(دبیرخانه ستاد اربعین دانشگاهیان) در گفت و گو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوانگفت: ثبت نام برای حضور در کاروان‌های دانشجویی و رزرو محل اسکان و وسایل نقلیه کماکان در سامانه سقا ادامه دارد.

وی با اشاره به اینکه روز گذشته مهلت ثبت نام در سامانه سقا برای صدور مجوز خروج از کشور به اتمام رسیده است و دانشجویانی که ثبت نام نکرده‌اند می‌بایست برای دریافت مجوز خروج از کشور برای حضور در اربعین حسینی به سازمان وظیفه عمومی مراجعه کنند، تاکید کرد: دانشجویانی که در روزهای گذشته مراحل ثبت نام خود را تکمیل کرده‌اند حداکثر تا 30 مهر فرصت دارند تعهدنامه‌ خود را به دفاتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های سراسر کشور ارائه کنند.

مسئول قرارگاه نور سازمان بسیج دانشجویی یادآور شد: ثبت نام برای حضور در کاروان‌های بسیج دانشجویی و همچنین رزرو محل اسکان و وسایل نقلیه در عراق کماکان ادامه دارد و دانشجویان تا 4 آبان فرصت دارند اعلام نیاز خود را در سامانه سقا ثبت کنند.

انتهای پیام/

اعزام دانشجویان به پیاده‌روی اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار