هزار و ۳۶۱ نفر سالمند در رامسر زیر پوشش کمیته امداد امام خمینی (ره) شهرستان رامسر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری، پرویز سرایی مدیر کمیته امداد رامسر بابیان اینکه این نهاد به سالمندان تحت حمایت خدمات مختلفی ارائه می‌دهد، گفت: هزار و ۳۶۱ نفر سالمند در رامسر تحت حمایت کمیته امداد این شهرستان قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

وی با اشاره به اینکه ۶۹ درصد مددجویان رامسری سالمند هستند، افزود: ۳۷ درصد جامعه سالمندان تحت حمایت در شهر و ۴۳ درصد در روستا‌های این شهرستان ساکن هستند.

مدیر کمیته امداد امام خمینی (ره) رامسر بابیان اینکه مددکاری و مشاوره اجتماعی ویژه برای سالمندان از برنامه‌های این نهاد است، گفت: با ارائه مشاوره و مددکاری به مددجویان سالمند از بروز بسیاری از آسیب‌ها جلوگیری می‌شود.

سرایی با اشاره به اینکه کمیته امداد برخی از هزینه‌های جانبی درمانی بیماران تحت حمایت را پرداخت می‌کند، افزود: خدمات آموزشی، اهدا سبد بهداشتی، پرداخت وام کارگشایی، کمک‌هزینه رفاهی ازجمله دیگر خدمات این نهاد به سالمندان تحت حمایت است.

وی گفت: تمام سالمندان تحت حمایت کمیته امداد هم تحت پوشش بیمه سلامت قرار دارند و همه آن‌ها از خدمات بیمه تکمیلی بهره‌مند هستند.

هزار و ۳۰۸ خانوار تحت حمایت کمیته امداد رامسر قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.

انتهای پیام/آ

بیش از هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد رامسر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار