در مسیر پیاده روی اربعین هر فردی تلاش دارد از کوچکترین خدمت به زائران دریغ نکند، خدمت یک خادم کوچک در این مسیر زوار را شگفت زده می کند.

خدمت لذت بخش خادم کوچک اربعین به زائران+ فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ اربعین حسینی نزدیک است، عاشقان اباعبدالله (ع) و خاندان مطهر آل عبا خود را برای حضوری گسترده در اجتماع عظیم و پرشور شیعیان در کربلای معلا آماده می کنند تا در مسیری با پای پیاده همدردی و همراهی خود را با کاروان اسرای کربلا در کارنامه اعمالشان به ثبت برسانند.

پیاده روی اربعین عمل مستحبی است که طی سالهای گذشته برای عده ای تبدیل به یک امر واجب شده است، انگار وقتی اربعین نزدیک می شود آهن ربای این زیارت افراد به خود جذب می کند و همه را با مهربانی و برادری کنار هم به مهمانی دعوت می کند که هرچند پایه اش حزن است اما شکوه آن جان را تازه کرده و غرور آفرین است.

در این مسیر همه تلاش دارند از کوچکترین خدمات به زوار دریغ نکنند، از سیراب کردن و اطعام دادن های کوچک و بزرگ تا حتی واکس زدن کفش ها و مهیا کردن فضایی برای استراحت، اما فیلمی که این روزها در شبکه های اجتماعی برای اربعین رفته‌ها و نرفته‌ها به نمایش گذاشته می شود دل هر فردی را به وجد می آورد.

خدمتی از یک خادم کوچک که حتی تصورش در فضای عادی کمی مشکل است اما در اجتماع عظیم شور حسینی اصلا بعید نیست.

در ادامه این فیلم جالب و تامل برانگیز را این خادم کوچک ببینید.

انتهای پیام/

فیلمی از خادم کوچک اربعین که شما را حیرت زده می کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Ireland
ناشناس
۱۴:۵۸ ۲۴ مهر ۱۳۹۸
یا حسین
Netherlands
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۷ آبان ۱۳۹۶
فدای سه ساله امام حسین بشم... همهی زندگیم فدای امام حسین(ع)
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۰ ۰۳ آبان ۱۳۹۶
ای به قربان روح بزرگ حضرت رقیه س بشوم که:حدودا اینقده بوده که شهیدشد...