وزیر ارشاد در پست توییتری خود به گرانفروشی ویزای اربعین واکنش نشان داد.

واکنش وزیر ارشاد به گران فروشی ویزای اربعینبه گزارش خبرنگار حوزه سیاسیون  گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛ کم کم به روزهای دهه اربعین نزدیک می شویم، دهه ای که بسیاری از عاشقان اباعبدالله الحسین (ع) خود را برای یک سفر معنوی آماده می کنند تا در یکی از بزرگترین اجتماعات بزرگ شیعه و جهان اسلام شرکت کنند.

هر ساله به جمیعت زائران کربلا در دهه اربعین حسینی افزوده می شود و انتظارها برای افزایش امکانات و خدمات دهی به زائران بالا می رود، اما از گوشه و کنار اخبار و گلایه هایی از مردم در خصوص برخی ناهماهنگی ها و سخت شدن شرایط برای اعزام به کربلا به گوش می رسد.

یکی از این گلایه ها که به آن واکنش نشان داده شد، گران بودن ویزای اربعین و دلار است، مساله ای که برخی از کاربران شبکه های اجتماعی نیز در پست های خود به آن پرداختند.

وزیر ارشاد در این خصوص در پست توییتری اش نوشته است: " برنامه‌ریزی زیارت اربعین در ستاد اربعین (مستقر در وزارت کشور) انجام می‌شود. سازمان حج و زیارت یکی از اعضای ستاد است و مسوول برگزاری نیست".

گفتنی است: دولت در سامانه سماح، جهت ویزای زائران اربعین نرخ دلار را نرخ ۴۲۵۰ تومان محاسبه می‌کند، این در حالی است که قیمت دلار دولتی هم اکنون حدود ۳۵۰۰ تومان و قیمت در بازار آزاد ۴۰۱۰ تومان است، همچنین مدیر کل عتبات عالیات سازمان حج و زیارت در واکنش به تعیین هزینه های عتبات گفته بود:  ستاد مرکزی اربعین وزارت کشور مسئول رصد و تعیین هزینه های مربوط به صدور ویزای زائران عتبات است و سازمان حج فقط مسئولیت اجرای مصوبات را برعهده دارد

واکنش وزیر ارشاد به گران فروشی ویزای اربعین

انتهای پیام/

اظهار نظر وزیر ارشاد به گران بودن ویزای اربعین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۷ ۰۱ آبان ۱۳۹۶
خواهشا کمک کنید همه بتوانند در این پیاده روی شرکت کنند
Iran (Islamic Republic of)
مهدی
۱۹:۰۳ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
چندساله دارم میرم ولی به جای اینکه مشکلات رفع بشه..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۵۹ ۳۰ مهر ۱۳۹۶
خدا قسمت همه ی ما بکنه برویم پیاده روی اربعین
آخرین اخبار