مجمع انتخاباتی هیات ورزش‌های جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان با حضور رئیس فدراسیون ورزش‌های جانبازان و معلولان کشور در زاهدان برگزار شد.

انتخاب رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، خسروی وفا رئیس فدراسیون جانبازان و معلولین کشور در این جلسه گفت: هیئت جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان در رتبه بندی فدراسیون جایگاه ۲۲ راکسب کرده است که باید با برنامه ریزی و توجه بیشتر به امکانات این رتبه به نقطه مطلوبی برسد.

خسروی وفا افزود: توجه فدراسیون جانبازان و معلولان کشور به استان سیستان وبلوچستان در بحث تخصیص اعتبارات بیشتر و تجهیز امکانات و مجموعه‌های ورزشی نگاه ویژه‌ای خواهد بود.

در این جلسه ارجمندی رئیس هیئت جانبازان استان با اشاره به فعالیت ۵ هزارو ۵۰۰ ورزشکار جانباز و معلول استان در رشته‌های مختلف ورزشی گفت: برگزاری بیش از ۳۰ برنامه ورزشی در سطح قهرمانی ویژه آقایان و بانوان و ارتقای جایگاه کشوری استان از مهمترین فعالیت‌های هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان در دوره جدید است.

گفتنی است؛دراین مراسم عباسعلی ارجمندی با کسب آراء اعضای مجمع انتخاباتی به مدت ۴ سال به عنوان رئیس هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان استان انتخاب شد.

انتهای پیام/ع

مجمع انتخاباتی  رئیس جدید هیئت ورزش‌های جانبازان و معلولان سیستان و بلوچستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار