مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان میرجاوه از برگزاری همایش کوهپیمایی به مناسبت هفته تربیت بدنی در ارتفاعات بخش لادیز خبر داد.

برگزاری همایش کوهپیمایی در میرجاوهبه گزارش خبرنگارگروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،عبدالقدوس ارباب زهی مسئول اداره ورزش و جوانان شهرستان میرجاوه اظهار کرد: همایش کوهپیمایی به مناسبت هفته تربیت بدنی با حضور بخشدار، دهیاران و جمعی از جوانان بخش لادیز در ارتفاعات این دهستان برگزارشد.

 وی با بیان اینکه این همایش با هدف افزایش روحیه تعامل، تعاون، همفکری در بین مسئولین و جوانان برگزار شد، افزود: برگزاری ورزش‌های همگانی مانند کوهپیمایی کمک زیادی به ارتقای سلامت جسمانی مردم می‌کند و سبب ایجاد روحیه نشاط و شادابی، تقویت و توسعه ورزش همگانی در بین مردم می‌شود.

 ارباب زهی با بیان اینکه روایات زیادی در ارتباط با نقش ورزش در سلامتی وجود دارد، خاطرنشان کرد: در آیات و روایات همواره بر لزوم حفظ سلامتی و تندرستی تاکید دارند بنابراین فرهنگ سالم زیستن و ورزش باید در جامعه فراگیر شود و برگزاری همایش‌های کوهپیمایی در طول سال می‌تواند فرهنگ پیاده روی را در میان مردم نهادینه کند.

انتهای پیام/ع

همایش کوهپیمایی جمعی از دهیاران وبخشداران میرجاوه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار