رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از راه اندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان به عنوان یک فرصت و یک ضرورت ملی یاد کرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ؛فریدون حسنوند رئیس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی در حاشیه بازدید اعضای کمیسیون انرژی مجلس از شهرهای آبادان و خرمشهر گفت: این سفر به منظور بررسی وضعیت موجود در صنایع کشور از جمله پالایشگاه آبادان در جهت ارتقای تولید و کسب درآمد بیشتر و ایجاد فرصت های شغلی در سال اقتصاد مقاومتی انجام شد. در پالایشگاه به دنبال انجام فازهای مختلف هستیم زیرا  طرح فاز دو به عنوان یکی از وعده دولت است که بایستی انجام شود.

حسنوند افزود: آبادان به عنوان پایتخت مقاومت ایران اسلامی در جنگ تحمیلی است که این بزرگی به گردن نظام و مردم دارد و انجام این پروژه ها ادای دین به این مردم ایثارگر است.

وی گفت: در جلسه آینده کمیسیون انرژی  با وزیر نفت و دست اندرکاران شرکت های چهارگانه این وزارت، در خصوص موارد ذکر شده از سوی مسئولان شهری و بازدیدهایی که خودمان داشتیم و مسائل را دیدیم به بحث و تبادل نظر می پردازیم. سعی می کنیم تا در بودجه سال ۹۷ برای صنایع شهرهای آبادان و خرمشهر ملاحظاتی را داشته باشیم.

حسنوند افزود: به طور قطع، کمیسیون انرژی مجلس بر اساس مسئولیتی که بر عهده دارد با همراهی نمایندگان در جهت تحقق اهداف می کوشد.

انتهای پیام/د

راه اندازی فاز دوم پالایشگاه آبادان یک ضرورت ملی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.