مشارکت های مردمی نقش ارزنده ای در  توسعه پیشگیری اجتماعی دارد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سردار میر فیضی فرمانده انتظامی مازندران در جلسه شورای فرماندهی استان گفت: مشارکت های مردمی نقش ارزنده ای در  توسعه پیشگیری اجتماعی دارد.

وی با بیان این که امنیت از زیر ساخت های اساسی رشد و توسعه پایدار و  یک محصول جمعی است، افزود: تمامی دستگاه ها، سازمان ها و مردم نقش اساسی را در تولید امنیت برعهده دارند و توفیق ما در ماموریت ها کسب رضایت و اعتماد مردم است.

سردار میر فیضی بسط و گسترش زمینه های تعامل و همکاری مردم در توسعه امنیت را امری ضروری دانست و گفت: جلب مشارکت های مردمی و هدفدار کردن بستر های تعاملی پلیس با مردم گامی موثر در این زمینه خواهد بود.

فرمانده انتظامی مازندران با بیان اینکه مشارکت های مردمی نقش ارزنده ای در  توسعه پیشگیری اجتماعی دارد ، افزود: مردم و نهادهای اجتماعی در برقراری امنیت نقش محوری دارند و باید سازوکارهای اساسی را در این رابطه ایجاد کنیم .

وی با بیان اینکه مردم سرمایه اجتماعی پلیس به شمارمی روند و ما باید با این قدرت اجتماعی جامعه را کنترل کنیم، گفت: باید اقتداری را در جامعه به نمایش بگذاریم که مردم از آن لذت و مجرمان از آن حساب ببرند، اقتداری که محصول قدرت معنوی ، کارآمدی و  پاسخگویی است.

سردار میر فیضی با اشاره به تشکیل مجمع خیرین امنیت ساز و نقش مشارکت های مردمی در حوزه توسعه فضاهای انتظامی،تامین تجهیزات عمومی و پروژه های خدمات رسان ، افزود: در این رویکرد مردم مهمترین نقش را برعهده داشته و می توانند،با حمایت های مادی و معنوی خود در این امر خداپسندانه مشارکت داشته باشند.

انتهای پیام/ م

توسعه پیشگیری اجتماعی با کمک مردم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار