پدافند غیر عامل از ضروریات حفظ امنیت و اقتدار کشور است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، سرهنگ یارعلی نیازی معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران در جلسه پدافند غیر عامل و شورای جنگ نرم استان که با حضور نمایندگانی از سازمان های امنیتی و اجتماعی در ستاد انتظامی مازندران برگزار شد، گفت: پدافند غیر عامل از ضروریات حفظ اقتدار و گسترش امنیت کشور در حوزه های مختلف امنیتی، اجتماعی، اقتصادی و فرهنگی است .

وی افزود: بهره گیری از فعالیت های فنی و مدیریتی موجب کاهش آسیب پذیری هنگام بروز بحران و شرایط مفروض در جامعه خواهد شد.

‌سرهنگ نیازی گفت: در پدافند غیرعامل تمام نهادها، نیروها، سازمان ‌ها، صنایع و حتی مردم عادی نیز می ‌توانند نقش موثری را در این زمینه ایفا کنند.

معاون هماهنگ کننده فرماندهی انتظامی مازندران با اشاره به اهمیت پدافند غبرعامل از ديدگاه مقام معظم رهبری ، افزود: با افزایش مهارت های لازم می توان از بروز بسیاری از حوادث پیشگیری کرد و رویکرد و اولویت پدافند غیرعامل نیز پیشگیری است که شرط تحقق آن آموزش است.

‌سرهنگ نیازی گفت: در اجرای این اصل نيروی انتظامی به ‌منظور حفظ دستاوردهای انقلاب، ايجاد نظم و آرامش عمومی و ارتقاء سلامت روانی و اجتماعی در شرايط بحرانی جامعه، اقدامات مختلفی را در دستور كار خود قرار داده است.

وی با اشاره به در پیش بودن هفته پدافند غیر عامل بر همکاری های رسانه ای در ارتقاء آموزش همگانی و تدوین برنامه های جامع در حوزه های پدافند غیر عامل در جوامع هدف تاکید کرد.

انتهای پیام/ م

حفظ اقتدار کشور با پدافند غیر عامل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.