باید فرهنگ استفاده صحیح از میزان اندک آب باقی‌مانده در استان سمنان در اولویت آموزشی قرار گیرد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان؛ محمدرضا خباز استاندار سمنان در جشنواره «آب نخستین واژه» گفت: باید فرهنگ استفاده صحیح از همین میزان اندک آب باقی‌مانده در استان صورت گیرد و به همین دلیل است که ما معتقدیم مدیریت مصرف امروز باید اولویت ما در استان سمنان باشد.


وی افزود: نقش خانواده‌ها در تربیت نوجوانان آینده‌ساز ایران اسلامی و نسلی صرفه‌جو، آگاه، بادانش و فهمیده که رفتار صحیحی با منابع خدادادی دارند، بسیار مهم است.


استاندار سمنان بابیان اینکه معلمان و خانواده‌ها دو نقش اساسی در تربیت نسل صرفه‌جو در آینده این استان دارند تصریح کرد: دانش‌آموزان می‌بایست بافرهنگ غنی اسلامی که صرفه‌جویی در مصرف همه منابع خدادادی ازجمله آب را مورد تأکید دارد، آشنا شوند و این رسالت خطیر آموزش‌وپرورش و خانواده‌ها است.


وی اجرای طرح مهام در مدارس را یک حرکت بزرگ فرهنگی دانست و اظهار داشت: همراهی ادارات مرتبط با آب و آموزش‌وپرورش که امروز در زمره مهم‌ترین نهادهای فرهنگی کشور است، همواره اتفاقات خوبی را در جامعه رقم‌زده و مهم‌ترین اثر این جشنواره و طرح بزرگ فرهنگی، آشنایی فرزندان این دیار با مفهوم صرفه‌جویی و مدیریت مصرف است.


انتهای پیام / د


صرفه جویی در مصرف آب اولویتی مهم برای استان سمنان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار