فرماندار شهرستان نایین گفت:شهردار و شورای جدید شهر بافران مطابق با منویات مقام معظم رهبری عمل کنند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،محمود جمالی در مراسم  تکریم و معارفه شهردار بافران گفت : مسئولین باید با وجود ظرفیت و پتانسیل های بی نظیری که در شهرستان نایین دارد وحدت و همدلي ميان مردم و خود را که مهمترين محور در آبادانی یک شهر است حفظ کنند.

وی تعامل و همدلی شورا و شهردار را باعث پیشرفت و آبادانی شهر بافران را در راستای خدمت صادقانه و پاسخگویی بهتر نیازهای مردم دانست.

فرماندار نایین تصریح کرد: شهردار و شورای جدید شهر بافران مطابق با منویات مقام معظم رهبری عمل کنند و از هیچ تلاش و کوششی دریغ نکنند.

جمالی بیان داشت : امید است اعضای شورای شهر و شهرداری با همدلی و حمایت همه جانبه مردم و مسئولان ، شهری در مسیر تحول و با تدبیر و امید داشته باشیم.

وی در پایان اظهارداشت: از مدیر کل امور شهری و شوراهای استانداری اصفهان و همچنین شهردار جدید و معاون انتظار داریم در کنار کارهای عمرانی و توسعه شهری به مسائل فرهنگی و گردشگری هم توجه ویژه داشته باشد تا بتوانیم شهر بافران را به خوبی ارتقا دهیم.

گفتنی است در این مراسم از زحمات و تلاش های علی پوربافرانی تکریم و رسول شجاعی زاده به عنوان شهردار جدید بافران معرفی شد.

همچنین دراین مراسم از تلاش ها و زحمات شورای دوره چهارم توسط اعضای پنجمین دوره شورای اسلامی بافران تجلیل به عمل آمد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار