معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان از برگزاری جشن آغاز آموزش رسمی قرآن کریم برای ۲۷ هزار دانش‌آموزان پایه اول ابتدایی در مدارس استان خبر داد .  

  به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،صدیقه عبدالهی، امروز، (1 آبان) در جشن آغاز آموزش رسمی قرآن کریم  گفت: آموزش و آشنایی کودکان و نوجوانان با معارف قرآن کریم و برگزاری برنامه‌هایی در راستای ترغیب آنان به فراگیری روخوانی و روان‌خوانی این کتاب آسمانی، تأثیر بسزایی در تهذیب نفس دانش‌آموزان و ترویج فرهنگ قرآنی در جامعه دارد .

وی هدف از اجرای این جشن را توسعه، ترویج و انس با قرآن کریم دانست و افزود: دانش‌آموزان علاوه بر شروع آموزش رسمی قرآن کریم و آشنایی با کلام وحی، با اجرای برنامه‌های جذاب، شاد و خاطره‌انگیز در این مراسم معنوی، لحظاتی را در محضر قرآن سپری کنند .

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان کردستان بیان کرد: با تأسی به قرآن کریم لحظات روحانی را برای کودکان ایجاد و سپس به منظور خاطره‌انگیز شدن این روز کتب قرآن به همراه هدایایی به دانش‌آموزان اهدا شد .

گفتنی است؛ این برنامه معنوی با حضور مسئولان ادارات، آموزگاران، اولیا و دانش‌آموزان در تمامی مدارس ابتدایی در سطح شهرستان‌ها و مناطق به صورت نمادین برگزار شد .

انتهای پیام/م

برگزاری مراسم آموزش رسمی قرآن ویژه دانش آموزان اول ابتدایی درکردستان

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.